“Resto in Colmenar”

Taberna de Flores
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Colmenar
Keukens: Spaans
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Excellent gegeten, hele lekkere wijn en tiptop bediening. Een echte aanrader als je in de streek bent !!

Datum van bezoek: oktober 2018

3 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Super bediening.
Attent, leuk, fijne plek met fijne mensen.
Waarom hebben we zo’n restaurant niet in Nederland?

Datum van bezoek: oktober 2018
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je zou het niet verwachten, maar het was hier heerlijk eten. Uitstekende bediening. Het eten wordt ook heel mooi opgediend. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: september 2018
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening (spreken ook Engels), lekkere verzorgde keuken, fijne selectie wijnen. Prijs/kwaliteit is dit gewoon top! Redelijk beperkte kaart maar er zijn altijd wel enkele suggesties. Zonder twijfel het allerbeste restaurant in Colmenar!

Datum van bezoek: september 2018
29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. Eerst een paar tapas en daarna een heerlijk stuk mals rundvlees. Dit was voorgesneden en konden we zelf aan tafel verder steengrillen. Omdat mijn man nog moest rijden vroeg hij om een radler. Deze hadden ze helaas niet, die hebben ze daar zelf bij de bar gemaakt en was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en zeer behulpzaam

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Taberna de Flores bekeken, bekeken ook

Riogordo, Costa del Sol

Colmenar, Province of Malaga

In Taberna de Flores geweest? Deel je ervaringen!