“Het allerbeste restaurant in Colmenar”
Beoordeling van Taberna de Flores

Taberna de Flores
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Colmenar
Keukens: Spaans
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening (spreken ook Engels), lekkere verzorgde keuken, fijne selectie wijnen. Prijs/kwaliteit is dit gewoon top! Redelijk beperkte kaart maar er zijn altijd wel enkele suggesties. Zonder twijfel het allerbeste restaurant in Colmenar!

Datum van bezoek: september 2018

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was erg lekker. Eerst een paar tapas en daarna een heerlijk stuk mals rundvlees. Dit was voorgesneden en konden we zelf aan tafel verder steengrillen. Omdat mijn man nog moest rijden vroeg hij om een radler. Deze hadden ze helaas niet, die hebben ze daar zelf bij de bar gemaakt en was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en zeer behulpzaam

Datum van bezoek: juli 2018
12 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na even te moeten zoeken, is dit restaurant echt een pareltje, waar een vriendelijke ober lekkere suggesties geeft...Als dan blijkt dat elk gerechtje topklasse is dan wil je er zeker terug komen

Datum van bezoek: juli 2018
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten de plaatselijke kroeg binnen te gaan om wat te gaan eten. De ober, die uiterst vriendelijk was en prima Engels sprak, hebben we gevraagd om een selectie kleine gerechten voor ons te selecteren. Vervolgens blijken we het ene na het andere overheerlijke gerecht voorgeschoteld te krijgen. 't smaakte allemaal ongelooflijk lekker en.... vriendelijk geprijsd.

Ben je in de buurt van Colmenar dan mag je dit restaurantje niet overslaan!

Datum van bezoek: juni 2018
6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit Italiaans getint restaurant. Veel vis en zeevruchten, zeer smaakvol en vriendelijke bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Taberna de Flores bekeken, bekeken ook

Riogordo, Costa del Sol

Colmenar, Province of Malaga

In Taberna de Flores geweest? Deel je ervaringen!