TripAdvisor
Colmenar
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Een aangename verrassing! ”
Beoordeling van Taberna de Flores

Taberna de Flores
Geclassificeerd als nr. 1 van 10 Restaurants in Colmenar
Keukens: Spaans
21 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten de plaatselijke kroeg binnen te gaan om wat te gaan eten. De ober, die uiterst vriendelijk was en prima Engels sprak, hebben we gevraagd om een selectie kleine gerechten voor ons te selecteren. Vervolgens blijken we het ene na het andere overheerlijke gerecht voorgeschoteld te krijgen. 't smaakte allemaal ongelooflijk lekker en.... vriendelijk geprijsd.

Ben je in de buurt van Colmenar dan mag je dit restaurantje niet overslaan!

Datum van bezoek: juni 2018

6 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in dit Italiaans getint restaurant. Veel vis en zeevruchten, zeer smaakvol en vriendelijke bediening. Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
16 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij Taberna de Flores. Zeker een aanrader! Vooraf de gevulde pepers in roomsaus, spinazie rolletjes en de inktvis. Als hoofdgerecht de heerlijke zalm in kreeft en garnalen saus. Goede bediening, spreekt uitstekend Engels.

Datum van bezoek: oktober 2017
7 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Paprika is roomsaus, lekkere langoustines en een superlekkere steak....echte aanrader als je in de buurt bent.....naar Belgische normen goedkoop

Datum van bezoek: juli 2017
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies op TripAdvisor hier terecht gekomen. Het restaurant valt totaal niet op en ligt niet in toeristisch gebied maar is zeker de moeite waard om voor om te rijden. Hoewel we over een gerecht niet tevreden waren toch vijf sterren gegeven. De rest was namelijk perfect en ons ongenoegen werd op zeer correcte wijze opgelost. Hier werken geen 16-jarige jongeren maar mensen die hart hebben voor het bedrijf waar ze werken. De kaart is in het Spaans maar wordt aan tafel door de ober in het Engels vertaald. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Taberna de Flores bekeken, bekeken ook

Riogordo, Costa del Sol

Colmenar, Province of Malaga

In Taberna de Flores geweest? Deel je ervaringen!