“Super bestemming!”
Beoordeling van Agriturismo Summer.

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
Agriturismo Summer.
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Gallicano
15 augustus 2015 beoordeeld

Wij hebben al tweemaal een week in Summer verbleven. We zijn grote fan, doordat het in een prachtige rustige omgeving ligt, een mooi zwembad heeft, vriendelijke uitbaters heeft, en een restaurant dat goedkoop en heel lekker is maar waar je ook kan kiezen om je eigen potje te koken in je huisje en groenten kan krijgen vanuit hun eigen moestuin.

Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie

25 augustus 2013 beoordeeld

Als onderdeel van onze tweeweekse vakantie in Italië verbleven we de eerste week in Agriturismo Summer. De verwachtingen die we hadden na het zien van de website en het lezen van de reviews werden tijdens ons verblijf meer dan waar gemaakt. De appartementen - een stuk of vijf - samen met een algemeen gebouw/restaurantje zijn gelegen op een berghelling niet ver van de top waardoor het uitzicht prachtig is. Het terrein/de tuin rondom de appartementen is ruim aangelegd en biedt diverse mogelijkheden om in relatieve privacy je ding te doen. Er is een zwembad, een tafeltennistafel, een tafelvoetbalspel, een klein voetbalveldje, een zonneweide, en ook voldoende schaduw onder een groepje dennenbomen. Tijdens ons verblijf waren alle appartementen bezet en wij hadden nooit het gevoel dat het te druk was. Silvia, de gastvrouw spreekt prima Engels en laat je graag de diverse bezienswaardigheden of wandelroutes in de omgeving zien.Het klopt dat de appartementen wat afgelegen liggen. Vanaf het stadje Galicano is het nog zo'n 15 minuten over een goed geasfalteerde, doch soms wat smalle en steile bergweg, die voor een onervaren bestuurder de eerste keer misschien wat uitdagend kan zijn. Maar op de tweede dag reden wij al een stuk geruster de berg op en af en als je zoals de lokale bevolking even toetert voor je bocht om komt voorkom je dat je verrast wordt door een tegenligger. De appartementen zelf zijn verder voldoende uitgerust om zelf je ontbijt, lunch of avondeten klaar te maken. Maar wij zouden het ook aanraden om eens bij Silvia te eten. Voor slechts €10,- pp maakt zij de lekkerste lokale gerechten klaar (oa diverse heerlijke pizza's uit de eigen houtoven) met groenten uit eigen tuin, waar de gasten overigens ook mogen plukken. Ons appartement was knus en groot genoeg voor twee. Het bed was wat aan de smalle kant en wat te hard voor onze smaak. Daarnaast was de temperatuur van het douche water niet constant. Dit zijn echter de twee enige minpuntjes tijdens verder een zeer goed verblijf. Een aanrader voor iedereen die lekker wil ontspannen in een mooie en afgelegen omgeving.

Kamertip: Volgens mij zijn er 5 appartementen onderverdeeld in 3 gebouwen. Twee gebouwen met twee verdiepingen ...
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
16 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
9 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie
7 november 2016 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Gallicano in overweging
op 6,2 km afstand
Renaissance Tuscany Il Ciocco Resort & Spa
Renaissance Tuscany Il Ciocco Re ...
nr. 1 van 1 in Castelvecchio Pascoli
Il Melograno
nr. 1 van 6 in Gallicano
100 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Agriturismo Summer. geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Agriturismo Summer.

Adres: Localita' Piazza - Verni, 55027, Gallicano, Italië
Locatie: Italië > Toscane > Provincie Lucca > Gallicano
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Kitchenette Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 2 hotels in Gallicano
Prijsklasse: 40 € - 70 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Aantal kamers: 5
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Agriturismo Summer. met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?