Agriturismo Summer.
Renaissance Tuscany Il Ciocco Resort & Spa(Castelvecchio Pascoli)(Heel veel waar voor je geld!)
228 US$
216 US$
Renaissance Hotels
  • Gratis parkeren
Hotel Bridge(Bagni di Lucca)
86 US$
Zie aanbieding
Hotel Ristorante Milano(Borgo a Mozzano)(Heel veel waar voor je geld!)
92 US$
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Inclusief ontbijt
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Park Hotel Regina(Bagni di Lucca)
  • Zwembad
Albergo La Baita(Castelnuovo di Garfagnana)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
FilterenAlle talen
25 augustus 2013 beoordeeld

Als onderdeel van onze tweeweekse vakantie in Italië verbleven we de eerste week in Agriturismo Summer. De verwachtingen die we hadden na het zien van de website en het lezen van de reviews werden tijdens ons verblijf meer dan waar gemaakt. De appartementen - een stuk of vijf - samen met een algemeen gebouw/restaurantje zijn gelegen op een berghelling niet ver van de top waardoor het uitzicht prachtig is. Het terrein/de tuin rondom de appartementen is ruim aangelegd en biedt diverse mogelijkheden om in relatieve privacy je ding te doen. Er is een zwembad, een tafeltennistafel, een tafelvoetbalspel, een klein voetbalveldje, een zonneweide, en ook voldoende schaduw onder een groepje dennenbomen. Tijdens ons verblijf waren alle appartementen bezet en wij hadden nooit het gevoel dat het te druk was. Silvia, de gastvrouw spreekt prima Engels en laat je graag de diverse bezienswaardigheden of wandelroutes in de omgeving zien.Het klopt dat de appartementen wat afgelegen liggen. Vanaf het stadje Galicano is het nog zo'n 15 minuten over een goed geasfalteerde, doch soms wat smalle en steile bergweg, die voor een onervaren bestuurder de eerste keer misschien wat uitdagend kan zijn. Maar op de tweede dag reden wij al een stuk geruster de berg op en af en als je zoals de lokale bevolking even toetert voor je bocht om komt voorkom je dat je verrast wordt door een tegenligger. De appartementen zelf zijn verder voldoende uitgerust om zelf je ontbijt, lunch of avondeten klaar te maken. Maar wij zouden het ook aanraden om eens bij Silvia te eten. Voor slechts €10,- pp maakt zij de lekkerste lokale gerechten klaar (oa diverse heerlijke pizza's uit de eigen houtoven) met groenten uit eigen tuin, waar de gasten overigens ook mogen plukken. Ons appartement was knus en groot genoeg voor twee. Het bed was wat aan de smalle kant en wat te hard voor onze smaak. Daarnaast was de temperatuur van het douche water niet constant. Dit zijn echter de twee enige minpuntjes tijdens verder een zeer goed verblijf. Een aanrader voor iedereen die lekker wil ontspannen in een mooie en afgelegen omgeving.

Kamertip: Volgens mij zijn er 5 appartementen onderverdeeld in 3 gebouwen. Twee gebouwen met twee verdiepingen en een appartement in elke verdieping (een boven en een onder). Een gebouw heeft slechts één appartement en staat wat afgelegen van de andere gebouwen, heeft een eigen kampvuur en het beste terras. Omdat het onder aan een helling staat en er rondom bomen staan is het uitzicht vanuit dit appartement minder dan dat van de anderen, maar wij zouden de volgende keer zeker naar dat appartement vragen.
  • Verbleef: Augustus, 2013, reisde met een partner
16 juni 2017 beoordeeld