Beoordeeld op 6 augustus 2017 via mobiele applicatie

Geweldig hotel, perfect eten, gastvrij en vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Het ligt iets in het binnenland. Heerlijk zwembad en stukje rijden naar zee. Prachtige natuur en omgeving. Zeer schoon en fris hotel

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
vitzikesu, Direttore van Hotel Su Lithu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017

Beste Claudia,
Ik dank u voor de vriendelijke woorden over ons hotel.
We zijn blij dat uw verblijf was aangenaam en we kijken uit naar uw komst hier!
Groeten

Beoordeeld op 1 augustus 2017

Prima hotel op een schitterende locatie. Prachtig uitzicht over Bitti, heerlijk zwembad erbij. Kamers zijn ruim, alles erop en eraan. Erg schoon ook. Restaurant is top, heerlijk gegeten. Vanuit Bitti zijn meerdere uitstapjes in de omgeving mogelijk.

Kamertip: paar kamers liggen boven de keuken, dit is soms hoorbaar.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met een partner

Beste Stan,
Ik dank u voor de vriendelijke woorden over ons hotel.
We zijn blij dat uw verblijf was aangenaam en we kijken uit naar uw komst hier!
Groeten

Beoordeeld op 28 juli 2017

Het hotel is prachtig gelegen met uitzicht over het stadje Bitti. Ook het terras met tafeltjes om te eten heeft hierop zicht. Het personeel is supervriendelijk en altijd bereid te helpen. Het hotel is heel proper, ook buiten.
Er valt bijna niets negatiefs te zeggen, alleen dat de douche een beetje klein is maar dat is eerder bijkomstig.

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
vitzikesu, Direttore van Hotel Su Lithu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 juli 2017

Dear guests,
thank you so much for your kind words about our Hotel and staff.
We are glad to hear that our work has been really appreciated.
We look foraward to see you again at Su Lithu.
Best regards

Beoordeeld op 3 juli 2017 via mobiele applicatie

Een prima hotel. Goed ontbijt, schoon hotel. Wij hadden een kamer met uitzicht op het dal. Erg mooi. Enige minpunt was de badkamer. Die was erg klein. Kleine douche.
Eten in restaurant was prima. Vooral vlees en vis gerechten.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
vitzikesu, Direttore van Hotel Su Lithu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Beste gast,
Dank u voor het kiezen van ons hotel.
Haar aanwezigheid heeft ons vereerd en wij zullen u weer te zien in de toekomst hier in het hotel Su Lithu.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 8 oktober 2016

Hier 4 nachten geweest, startpunt van onze ontdekkingsreis van Sardinië.
Bij aankomst heerlijke drukte van een bruiloft: ze waren nog aan de lunch (let wel om 17.30).
Personeel spreekt goed Engels, zijn erg vriendelijk en kunnen informatie geven over de omgeving. Verder een tafel met veel informatie over de omgeving en de activiteiten.
Kamer ruim, nette badkamer en schoon.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
HotelSuLithu, Direttore van Hotel Su Lithu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 oktober 2016

Dear guest,
we are glad that your stay here at Su Lithu was really good.
We really thank you for sharing your opinion on Tripadvisor and we hope to met again here in the future.
Best regards