“Top restaurant”

Pizzeria napoli
Geclassificeerd als nr. 4 van 23 Restaurants in Labin
Keukens: Kroatisch
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, heel goed eten en helemaal niet duur, zelfs als er iets mis is gegaan krijg je een dessert van het huis

Datum van bezoek: juli 2020

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je hier wilt eten is het aan te raden om te reserveren. Het is er erg druk en het duurt lang voordat je je eten hebt. Maar het was het wachten waard. Superlekker. Ik had de zwarte pasta met zalm. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2019
5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Waarschijnlijk was het er druk, maar het duurde allemaal lang. Bediening die wel naar je kijkt, maar niet naar je tafel komt. Meerdere malen om hetzelfde drankje moeten vragen. Lauw bier en een pizza met (diepvries)spinazie die koud/lauw was. We waren er gaan eten omdat hijgoed beoordeeld werd, maar helaas hadden wij een minder goede ervaring.

Datum van bezoek: augustus 2019
20 juli 2019 beoordeeld

Prima pasta / prima pizza (3,5 sterren)
We hadden nog een salade voor bij de pasta’s.
Met z’n tweeen en 2 kids prima gegeten.

Het is super druk, mr het eten kregen we best snel.
Personeel vriendelijk mr wel gehaast.
Jammer was dat we binnen moesten zitten, dus misschien handig om te reserveren.

Datum van bezoek: juli 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Pizzeria Napoli zet overheerlijke pizza's op tafel. Dat weten heel veel mensen want het is er altijd druk! Een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Pizzeria napoli bekeken, bekeken ook

In Pizzeria napoli geweest? Deel je ervaringen!