Gratis annuleren tot 03/07/22
PricelineUS$ 145
TravelocityUS$ 139
eDreamsUS$ 133
Beoordeeld op 4 november 2021

Wij boekten een Double Deluxe room met inloopdouche rechtstreeks bij het hotel. Bij het inchecken waren we iets te vroeg, het verkeer is onvoorspelbaar, en we stonden dus voor een gesloten deur. Geen probleem, een telefoontje lost alles op. We werden hartelijk ontvangen en na het checken van onze CST (covid 19 is nog steeds aanwezig, ook in de horeca) kregen we een rondleiding in het hotel en werden we naar onze kamer begeleid. Grote kamer, fantastische badkamer, koffie- en theefaciliteiten, grote televisie, kortom, alles wat meegegeven is in de beschrijving op de website van het hotel was er. We hadden onze fietsen bij en deze konden veilig gestald worden. Omdat het restaurant op zondag niet open is (hadden we vooraf gezien op de website) gingen we dus op zondagavond in de buurt eten. Gemakkelijk is wel dat je met je elektronische kaart ook altijd binnen kan via een afzonderlijke ingang. Na een formidabele nachtrust (het bed is super!! ) tijd om te ontbijten. Koffie of thee wordt aan tafel gebracht en het ontbijtbuffet heeft alles wat men 's morgens nodig heeft. Het hotel beschikt ook over een overdekt, verwarmd zwembad en ook dat is een aanrader. Geen plonsbadje maar een bad van 12 op 5,5 meter, ideaal van temperatuur. Wij verbleven er drie nachten en kunnen dit hotel enkel maar aanraden. Iets niet in orde of iets onduidelijk? Je kan het natuurlijk eens vragen en ik ben er zeker van dat de uitbaters er alles aan zullen doen om een oplossing te vinden.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 27 september 2021

We werden zeer goed en vlot onthaald, mevrouw ging mee met ons om de weg naar de kamer te wijzen. We namen het aperitief in het salon en werden zeer vriendelijk en snel geholpen door het steeds vriendelijke personeel. Het eten is super lekker. Het menu dat wij kregen was prachtig en heerlijk klaargemaakt. Ook een beperkte maar mooie wijnkaart aanwezig. Het ontbijt is meer dan voldoende en wordt constant aangevuld. Beleg, eitjes, spek, broodjes, croissants, chocokoeken, vers fruit, ... alles erop en eraan. De bar sluit 's avonds om 22u of om 22u30, maar de eerste avond zijn we er toch tot 23u30 kunnen blijven. De kamers zijn ruim en verzorgd, 2 flesjes water, koffie en thee aanwezig, voldoende stopcontacten, mooie badkamer. Ook het zwembad, infraroodcabine, fitnesszaaltje zijn proper en net en zeker de moeite om van deze gratis faciliteiten gebruik te maken. De eigenaars zijn zeer correct en we voelden ons als gast zeer gewaardeerd. Een aanrader, we komen terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

Deze mensen hebben blijkbaar heel veel coronastress.Bij het inchecken kreeg mijn echtgenote een reeks coronaregels,welke trap wel en niet gebruikt mag worden en de lift alleen gebruiken met bagage.Ook liefst samen met andere mensen inchecken,want mevrouw wou haar uitleg maar 1 keer doen.Toen we samen in de bar iets gingen drinken,deed mijn echtgenote de uitleg v/d coronaregels aan mij.Samen gaven we daar onderling onze persoonlijke mening over,waarop de eigenares plots als een razende naar ons toe kwam met de vraag of we opmerkingen hadden,ze had ons blijkbaar afgeluisterd.Ze bleef maar roepen over de gevolgen van corona en mensen die de regels niet respecteren,waar we zelf niets mee te maken hadden want we hadden alles gerespecteerd.
Met enige trots vertelde ze ook nog dat ze vorige week 4 personen buiten gegooid had,en wat later dat we niet meer welkom waren om in de bar te komen.
Toen hebben we besloten om het hotel te verlaten ondanks het feit dat we 200€ betaald hadden voor een arrangement met diner.
Bij het uitchecken kwam er ook niet de minste vorm van excuses.
Verder klagen deze mensen over de financiele gevolgen van corona,maar wanneer er op vrijdagavond een groep van een twintigtal personen logeren is het restaurant en de bar gesloten.
Het begrip"grenzeloze gastvrijheid"van ve website krijgt hier wel een heel speciale invulling!

Datum van verblijf: september 2021
Kurt Dufloucq, Eigenaar van Hotel Callecanes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2021

Beste, U was in groep van 30 mensen. Ikzelf (eigenaar) die alles doet voor zijn klanten. Ikzelf heb U inderdaad persoonlijk bediend. Na het serveren van uw biertje dacht U blijkbaar dat ik afwezig was in de bar en niemand U hoorde. Niettegenstaande was ik in mijn bureel bij de bar mijn papierwerk aan het afhandelen. U heeft mij zeker 10 minuten zitten uit te lachen. Het enige probleem dat U had met mij was mijn outfit. Maar als ik dag en nacht werk, mag ik tE6d8u9vxoch in mijn eigen zaak mijn eigen kledij stijl aannemen. Of U het nu passend of niet-passend vindt, mij geen probleem. Ik ben thuis. Uw reactie van KLANT IS KONING laat dus te meer weten dat dit een laag niveau heeft. Jammer dat ik U inderdaad op uw plaats zette en zei....DAN MOET DE KLANT ZICH GEDRAGEN ALS KONING... dit was niet de verwachting die U zou krijgen. Ik en mijn man doen deze job al 20 jaar maar met de corona gedragen sommige mensen zich heel arrogant. Weet Mijnheer en Mevrouw, respect in onze sector en zeker in HOTEL CALLECANES wordt hoog in het vaandel gedragen en U was heel onrespectvol. Weet dat de HORECA helaas aan het uitsterven is door het stomme gedrag door mensen als U. Inderdaad U heeft besloten het hotel te verlaten maar als U sterk in uw schoenen stond zou U het hotel niet verlaten hebben na betaling van 200 € met diner. Gelukkig was de rest van de groep heel tevreden.

Beoordeeld op 31 augustus 2021

Hotel met een vriendelijk onthaal. De kamers zijn netjes, niet groot.
De badkamer is in orde, de handdoeken zijn aan vernieuwing toe.
Het zwembad is ruim. Het ontbijt is zeer verzorgd.
We konden 's avonds alleen een menu eten en er was geen mogelijkheid om één schotel te bestellen: daarvoor werden we verwezen naar elders.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 25 augustus 2021

Ik stond juist achter die mensen met een 3 maand oud kindje toen de receptioniste een hele sene maakte..
Ik kon hierop zelf niet onmiddellijk reageren

Heb in gans mijn leven nog nooit zoiets mee gemaakt

Zelf mijnen hond wordt beter behandeld..

Doe zo verder.....

Ps
En zeggen dat het niets eens op de website staat vermeld

"Adults only"

Samen on you