Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 25 augustus 2021

Ik stond juist achter die mensen met een 3 maand oud kindje toen de receptioniste een hele sene maakte..
Ik kon hierop zelf niet onmiddellijk reageren

Heb in gans mijn leven nog nooit zoiets mee gemaakt

Zelf mijnen hond wordt beter behandeld..

Doe zo verder.....

Ps
En zeggen dat het niets eens op de website staat vermeld

"Adults only"

Samen on you

Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Schandalig een vrouw van 90 jaar en kind van 4 maand te weigeren zonder een enige oplossing aan te bieden.
Intern opgelost en om gewisseld met een ander koppel.
Helaas blijkt onvriendelijkheid hier toch de rode draad te zijn.
Afgesnauwd waar het maar kan.
Eerdere reactie klopt.

Datum van verblijf: augustus 2021
Kurt Dufloucq, Eigenaar van Hotel Callecanes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2021

Beste, U reserveerde inderdaad 3 kamers voor 2 pers. Blijkt dat U met 6+1 kind was. Zonder enige vermelding vooraf. U vindt dit normaal ? Ik heb geen scene gemaakt. Enkel gezegd dat dit bij ons niet toegestaan is. Er werd niks betaald en niks aangerekend. Dus ik begrijp het probleem niet. U leeft de regels niet na. Wij als hotelier worden overal op gewezen, dus gelieve ook de regels in het vervolg te volgen.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Personeel is zeer onvriendelijk. Zo werden we reeds afgesnauwd bij het inchecken en wanneer we via de verkeerde deur/hoofdingang het gebouw wilden verlaten. Verder waren ook de bedden niet volledig opgemaakt. Personeel toonde een duidelijk negatief waardepatroon ten opzichte van jonge vrouwen. Zeer jammerlijk.

Datum van verblijf: augustus 2021
Nancy Devos, Eigenaar van Hotel Callecanes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 augustus 2021

Beste. gezien de corona cijfers houden wij eraan ons zo veel mogelijk aan de regels te houden.
Het werd u duidelijk gemaakt bij het inchecken maar toch negeerde U de regels. De horeca werd het zwaarst getroffen en toch toont U geen respect voor ons werk en prestaties die wij leveren. Een gouden raad .....Respecteer onze diensten of binnenkort kunt U in uw tent buiten slapen gezien het onredelijke gedrag van jonge meisjes die denken de wereld te zullen te verslaan. Namens de werkende eigenaren.

Beoordeeld op 15 augustus 2021

Aangenaam hotel met propere kamers. Zonde van de afbladerende verf op de handdoekenradiator.
Lekker gegeten.
Doorgedreven hygiëne bij ontbijtbuffet ! Iedereen wordt bediend door personeelslid met handschoenen en mondmaker.

Beoordeeld op 11 augustus 2021

We logeerden met 3 vriendenkoppels in dit hotel tijdens ons fietsweekend.Zeer goed en rustig hotel alle vooraf gemaakte overeenkomsten werden duidelijk nagekomen.Mooie locatie en omgeving makkelijk om de fietsen veilig te stallen. Mevr en Mr zijn een goeie tandem goeie gastvrouw en kok.