Priceline
150 US$
Gratis annuleren tot 29/11/21
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 11 augustus 2021

We logeerden met 3 vriendenkoppels in dit hotel tijdens ons fietsweekend.Zeer goed en rustig hotel alle vooraf gemaakte overeenkomsten werden duidelijk nagekomen.Mooie locatie en omgeving makkelijk om de fietsen veilig te stallen. Mevr en Mr zijn een goeie tandem goeie gastvrouw en kok.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 26 juli 2021 via mobiele applicatie

Modern hotel met zlle voorzieningen. Rustige ligging net op de grens met Frankrijk. Kamer met "balkon en panoramisch zicht" is een serieuze overstatement als je een kamer op het gelijkvloers hebt. Ontbijt was OK, hartelijkheid van de dochter des huizes kan beter.

Kamertip: Zwemkledij meebrengen
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 23 juli 2021

De uitbater is eigenwijs, zijn echtgenote nors en onbeleefd. Beide behandelen ze de klanten als kleine kinderen.
In de ligweide aan het zwembad liggen drie hondendrollen die niet opgeruimd worden, in het zwembad lag drie dagen aan een stuk eenzelfde mondmasker op de grond.
De kamers hebben geen airco en zijn snikheet op een zonnige dag, er staan ventilatoren maar die bieden geen oplossing.
Het ontbijt was eenvoudig maar ok.
Fietsen die je twee dagen huurt moeten elke dag om 18u30 binnen zijn zodat je ze s avonds niet kan gebruiken hoewel je ze betaald hebt.
Hier gaan wij nooit meer terug.

Datum van verblijf: juli 2021
Kurt Dufloucq, Eigenaar van Hotel Callecanes, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2021

Dear, we asked 3 times to put your mask in corona times, and you tell us .... here is nobody and i'm the king....i'm the customer and will not put it. ..... OK for drunken people who think every thing is permitted. If we only loose such arrogant people as your kind of customers... we are very glad to know you will never come back... We have the high standing and not the modern rich people who think we are only stupid workers and say yes....

Beoordeeld op 16 mei 2021

Ondanks de corona hadden we 3 heel aangename dagen. De ontvangst verliep vlot en vriendelijk. Alle maatregelen werden heel goed opgevolgd. Gevarieerd, lekker en uitgebreid ontbijt. We kozen het arrangement (3-gangen menu) : verrassend en lekker. Gezellige tuin. Mooi binnenzwembad. Rustige ligging. Afgesloten garage voor de fietsen. Veel fietsroutes in de buurt.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 6 september 2020

Alles is aanwezig inzake comfort in het hotel. We werden vriendelijk onthaald door de mensen van het hotel. Alles werd goed uitgelegd inzake accomodaties en hoe men die kon gebruiken. Ontbijt in orde.

Datum van verblijf: september 2020