Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Zeer stijlvol ingericht hotel. Vriendelijke ontvangst door de gastvrouw.
Ruime en rustige kamer met alle nodige voorzieningen (er kan koffie en thee gezet worden).
Lekker eten in smaakvol ingericht restaurant. Zeer ruime keuze bij het ontbijt.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 juli 2019

Gefietst van Ieper centrum waar we wonen tot aan de Franse grens naar dit prachtige hotel! Vriendelijke ontvangst, we mochten onze fietsen gratis stallen in de privé garage van de eigenaar, de eigenaar nam ons mee naar de ruime familiekamer die voorzien was van alle moderne comfort. Bij de telefonische reservatie had de uitbater al gesuggereerd om onze zwembroeken mee te brengen zodat de kinderen konden genieten van het ruime zwembad! Na een deugddoende nachtrust in alle stilte, konden we nog genieten van een uitgebreid ontbijt in buffetvorm waar werkelijk alles aanwezig was: diverse broodjes, koeken, stokbrood, verschillende broodsoorten, huisgemaakte confituren, zoet beleg, verse vleessoorten, allemaal kazen uit de streek, vers fruit, yoghurt, fruitsappen, eitjes,... noem het op en het was er aanwezig... een adresje om zeker nog eens terug te komen!!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 24 juni 2019

Een 3sterren hotel gerund als een B&B (in de positieve zin van het woord). Modern hotel met ruime kamers, met alle voorzieningen, vriendelijk personeel, uitbaters die ervoor zorgen dat je je thuis voelt en zeer behulpzaam zijn (echtgenote mindervalide), lekkere keuken,... maw voor ons was dit een opsteker en we zijn al iets gewoon.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 24 april 2019 via mobiele applicatie

Zeer proper, net en gastvrij hotel. Ruime kamer met propere badkamer en zeer goede bedden!
Het hotel is zeer rustig gelegen met een mooi uitzicht op de West-Vlaamse velden.
Bij goed weer kan je gezellig aperitieven op het ruime terras, lekker in de zon of in de schaduw.
Het binnenzwembad is zeer mooi afgewerkt; een leuke extra dus!
Het ontbijt, bestaande uit verschillende soorten brood, pistolets, koffiekoeken,... was verrassend uitgebreid!

De eigenaars zijn zeer gastvrij, en voorzien je bij aankomst van de nodige faciliteiten dat het hotel te bieden heeft.
Het hotel is geschikt voor koppels, maar ook gezinnen met jonge kinderen.

Aangezien het hotel iets verder van de grotere stadjes ligt (ca. 20 minuutjes rijden met de wagen), is het een noodzaak je met de wagen en/of fiets te verplaatsen. Maar je krijgt er natuurlijk wel de rust voor in de plek!

Ons zien ze zeker terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 31 maart 2019 via mobiele applicatie

Prachtig hotel,zalig genieten van de rust en gastvrijheid. Het hotel wordt uitgebaat door de gehele familie. Bedankt alvast voor een geslaagd weekend. Het eten was super. En een mooie kamer. Het zwembad is een surplus aan t hotel.
Kristof en Annelies.

Datum van verblijf: maart 2019