Beoordeeld op 13 augustus 2018

Met vrienden organiseerden wij een weekendje "Westhoek" en kozen voor een verblijf in hotel Callecanes. Wij genoten van een schitterende en gastvrije ontvangst door de heer des huizes, die ons alle details over het hotel duidelijk maakte en ons begeleide naar de mooi ingerichte kamers. Alles kraaknet! Wij degusteerden een klassiek en verzorgd diner met lekkere zeer betaalbare wijnen. Na een heerlijke nachtrust en een plons in het zwembad, stond er een uitgebreid ontbijtbuffet klaar. Een prachtige locatie met ruime uitzichten op het Vlaamse land, op de grens met Frankrijk. Wij nemen dit adres op in onze mooie herinneringen om zeker nog eens een verblijf aldaar te reserveren.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 juli 2018

Bij aankomst was het ijs snel gebroken door de sympathieke manier waarop we werden ontvangen. Reeds vrij snel hadden we door dat de eigenaars wel zin voor humor hadden. Hebben hier bijna gans ons verblijf gretig gebruik van gemaakt. Vooral tijdens de voetbalmatch tegen Brazilië die we samen met andere gasten en hotelhouders volgden in de bar van het hotel, was de sfeer aangenaam uitbundig steeds op onze wenken met een natje bedient door de lieftallige dochters. Op de kamers met een ver uitzicht over de akkers viel niets aan te merken. Kraaknette badkamer uitgerust met iets meer dan enkel de "basics". Het ontbijt was telkens niet alleen een lust voor het oog maar was ook lekker en uitgebreid. Met een groot aanbod aan vers fruit en granen werd ook aan onze gezondheid (en lijn) gedacht.
Onze fietsen werden telkens door de baas in een afgesloten garage gezet en 's morgens opnieuw buiten geplaatst, telkens op eenvoudig verzoek. Als we nog opnieuw in de buurt komen, gaan we zeker terug
Samengevat: een aanrader

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 25 mei 2018

Ver weg van alle drukte ligt hotel Callecanes. Letterlijk een grensgeval! Tussen Frankrijk en België ligt een rustig hotel waar je alles hebt van propere kamers, zwembad, lekker restaurant tot congresruimte. Voor zij die een uitvalsbasis zoeken in de westhoek zou ik dit durven aanraden. Er is een aparte afgesloten ruimte voor fietsen!

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018

Zeer tevreden, rustig en goed, ruimte genoeg. Mooie kamer, heel uitgebreid en lekke intbijt, ideale uitvalsbasis voor bezoek Westhoek en fietstochten, Poperinge en omstreken
Vriendelijk personeel, mooie zwembad.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 14 oktober 2017 via mobiele applicatie

Vanwege zakenbezoek dit hotel gekozen. De reviews kloppen, mooie kamer, gevarieerd ontbijt en aardige en behulpzame eigenaars. Beetje laat ontbijt vanaf 7.30. Bijzondere locatie pal aan een oude grensovergang naar Frankrijk.

Datum van verblijf: oktober 2017
Reistype: Reisde voor zaken