Gratis annuleren tot 10/06/22
Booking.comUS$ 185
ZenHotels.com
TravelocityUS$ 185
Beoordeeld op 5 juli 2021

+ zeer goed bed, niet te hard en niet te zacht
+ voldoende kussens van alle soorten van plat tot voller dus voor ieder wat wils
+ aangenaam warm
+ zeer mooi ingerichte kamer
+ zeer ruime kamer en ruime badkamer
+ heerlijke badproducten
+ parking aan de achterkant van het hotel
+ zeer goed ontbijt
- wij kozen voor het 1ste weekend van juli en wisten niet dat er kermis was; niet alleen op de Grote Markt maar ook op het pleintje aan de achterkant van het hotel en dit zorgde helaas voor geluidshinder in de namiddag tot vrij laat 's avonds.

Kamertip: De romantische kamers bevinden zich op de 1ste verdieping. Kamer 3 is aan de strandkant maar het is een vrij rustige straat.
Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 31 maart 2021

Prachtig hotel en fantastisch lekker eten van het bijhorende restaurant Pegasus, ons met veel zorg op de kamer gebracht door de chef kok (owv Corona). Bijzonder gastvrije ontvangst en charmante kamer.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 7 maart 2021

Super hotel om even de stress even te ontsnappen. Volledig corona proof. schitterend bier en drank assortiment met bijpassende glazen is een schitterend idee. Luxueuze en gezellige kamers en een fantastisch ontbijt. Top ontvangst

Datum van verblijf: maart 2021
Paul Recour, General Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2021

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf! Doet altijd deugd om te lezen vooral in deze bizarre tijden

Beoordeeld op 16 november 2020

Buitengewoon vriendelijke ontvangst, alles zeer Corona proof, lekker bier-assortiment in de koelkast met bijbehorend glas..Piekfijne ruime kamer en gratis upgrade. Dus alles was helemaal naar wens. Bedankt!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Als wereldreiziger die al in veel hotels gelogeerd heeft viel de pure luxe van hotel Recour een beetje tegen. Het is zeker een goed hotel en we verbleven in een leuke kamer met ruime badkamer. Het ontbreken van een bar in een van de leuke salons en het door de regen lopen voor het ontbijt zijn een minpunt. Het restaurant is te duur voor de kwaliteit die er geboden wordt (zelfs geen amuses).

Datum van verblijf: september 2020