Gratis annuleren tot 27/05/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Agoda.com
Gratis annuleren tot 27/05/22
Orbitz.com
TravelocityUS$ 181
Destinia.com
Beoordeeld op 31 maart 2021

Prachtig hotel en fantastisch lekker eten van het bijhorende restaurant Pegasus, ons met veel zorg op de kamer gebracht door de chef kok (owv Corona). Bijzonder gastvrije ontvangst en charmante kamer.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 7 maart 2021

Super hotel om even de stress even te ontsnappen. Volledig corona proof. schitterend bier en drank assortiment met bijpassende glazen is een schitterend idee. Luxueuze en gezellige kamers en een fantastisch ontbijt. Top ontvangst

Datum van verblijf: maart 2021
Paul Recour, General Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 maart 2021

Fijn dat jullie genoten hebben van jullie verblijf! Doet altijd deugd om te lezen vooral in deze bizarre tijden

Beoordeeld op 16 november 2020

Buitengewoon vriendelijke ontvangst, alles zeer Corona proof, lekker bier-assortiment in de koelkast met bijbehorend glas..Piekfijne ruime kamer en gratis upgrade. Dus alles was helemaal naar wens. Bedankt!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Als wereldreiziger die al in veel hotels gelogeerd heeft viel de pure luxe van hotel Recour een beetje tegen. Het is zeker een goed hotel en we verbleven in een leuke kamer met ruime badkamer. Het ontbreken van een bar in een van de leuke salons en het door de regen lopen voor het ontbijt zijn een minpunt. Het restaurant is te duur voor de kwaliteit die er geboden wordt (zelfs geen amuses).

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 september 2020

Lekker ontbijt, vriendelijke ontvangst, mooie kamers, leuke tuin, comfortabel, netjes, grote badkamer met inloopdouche, niets op aan te merken!
Goeie ligging (dicht bij de markt van Poperinge) om veel te bezoeken

Datum van verblijf: september 2020