Beoordeeld op 19 februari 2020

Grote kamer en badkamer, maar teveel meubels erin. Slecht waterbed. Leuke tuin. Goed gelegen. Gratis parking. Lekker ontbijt. Mooie streek voor wandelen en fietsen. Verouderde inkom, zag er stoffig uit.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 14 oktober 2019

Sfeervolle kamer in een mooi hotel. Mogelijkheid om 's avonds in klasserestaurant te eten met aperitief aan open haard. Vooral de persoonlijke touch werd geapprecieerd : gids naar de Last Post, museum in Zonnebeke over de veschillende slagen rond Ieper, bezoekerscentrum aan kerkhof, ...

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Overnachting in de tijd van toen met alle luxe van nu!
Super badkamer uitrustuing en zeer goede matras op bed.
Alles naar wens!
Leuke ontvangst aan receptie, zeer utgebreid ontbijt met een vers eitje.

Kamertip: Calliope is eer super kamer met een hemelbed en witte lakens super!!
Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde voor zaken
CharlotteV2108, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2019

We zijn dankbaar voor deze uitstekende beoordeling van jullie ervaring in ons viersterrenhotel.
We waarderen de positieve feedback over de badkamer, de matras, het uitgebreid ontbijtbuffet en de ontvangst. Jullie tevredenheid is de ultieme beloning voor ons team. Hartelijk dank!

Beoordeeld op 15 september 2019

Een mooi authentiek hotel goede faciliteiten, heel vriendelijk personeel en in een mooie gezellige plaats alleen jammer dat er s avonds niet zoveel te doen was en dat de café s al vroeg dicht gingen
Het diner s avonds was perfect

Kamertip: Een donkere kamer, er kwam weinig daglicht binnen
Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 7 september 2019

Een aangename en, relaxe omgeving, stijlvolle en ruime comfortabele kamers, esthetische tuin, zeer correct en vriendelijk personeel. Kortom een ideale plaats voor een romantisch en ontspannend verblijf in het hartje van de hoppestad.
Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt met zelfs lokale specialiteiten.

Datum van verblijf: augustus 2019
Bedank 6.111.347
CharlotteV2108, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 september 2019

Bedankt voor je review over jullie verblijf in Hotel Recour.
We zijn blij dat jullie het verblijf zo positief ervaren hebben. We waarderen uw feedback in verband met onze kamers, de vriendelijkheid van het personeel. We zijn blij dat jullie genoten hebben van het uitgebreid ontbijtbuffet.
We verwelkomen jullie graag een volgende keer.