Hotel Recour
Gasthof De Kring(Poperinge)
Manoir Ogygia(Poperinge)
Hotel Callecanes(Poperinge)
  • Gratis parkeren
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
Hotel Reverie(Heuvelland)
Ariane hotel(Ieper (Ypres))
FilterenAlle talen
17 februari 2017 beoordeeld

We werden zeer vriendelijk ontvangen in hotel Recour. De modern ingerichte kamers bevinden zich in het nieuwe gedeelte van het hotel en wij hadden een kamer geboekt in dit nieuwe gedeelte. De kamer was zeer ruim en met alle luxe comfort. Er is rechtstreeks toegang van de parking naar de hotelkamers via een lift. De ontbijtruimte bevindt zich ook in het nieuwe gedeelte. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua keuze met o.a. ook kazen uit de streek. De mensen die het ontbijt verzorgen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Boven de ontbijtruimte, op de bovenverdieping van het nieuwe gebouw is de wellness die privé kan gehuurd worden per 2 uur. We hebben genoten van alle wellnessfaciliteiten : sauna, hammam, belevingsdouche, zonnebank, buitenspa,....

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Paul R, Owner van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft in het hotel. Bedankt om alle faciliteiten van het hotel in detail te vermelden!

22 januari 2017 beoordeeld

Dit deels authentieke hotel heeft prima kamers op een steenworp van de markt van Poperinge en heeft een uitstekende service, waarbij u zeker een bezoek aan het restaurant Pegasus moet meenemen, daar dit een topkwaliteit (verdient zeker een ster) serveert !

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf!

10 januari 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met enorm veel uitstraling. Mooi en rustig gelegen in het hartje van Poperinge. Ideaal als uitvalsbasis voor het bezoeken van tal van historische bezienswaardigheden zoals Ieper. Op en top super!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
27 december 2016 beoordeeld

we hadden geboekt in het guesthouse, maar wegens heel weinig volk kregen we een upgrade naar het hotel, op de bovenste verdieping. Het was een prachtige kamer, oud en nieuw vloeien er in elkaar. Klein minpuntje, het bed is zo groot dat ik er mijn man bijna niet vond (LOL). Alles wat je nodig hebt is er, ook om een zalig bad te nemen. We hebben echt genoten van ons nachtje in Poperinge

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen geweest aan de receptie alsook s'morgens aan het ontbijt.
Allemaal verse producten en tal van keuze. Zeer lekker!! Echt de moeite.
Heel mooie en gezellige kamer.
We komen zeker terug!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner