“Een aanrader”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Recour
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
30 maart 2017 beoordeeld

Uitstekend hotel voor mensen die houden van wat rust, die culinair wat willen beleven en die houden van een kader dat luxe uitstraalt. De wellness is een prachtig surplus die hier aangeboden wordt.
Het is niet goedkoop maar elke Euro die er voor gevraagd wordt is het waard.

Verbleef: Maart, 2017, reisde met een partner
Paul R, Eigenaar van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017

Bedankt voor de mooie beoordeling! We vinden het altijd fijn om te lezen dat onze gasten genoten hebben!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Hotel Recour
Bekijk de nieuwste beoordelingen

17 februari 2017 beoordeeld

We werden zeer vriendelijk ontvangen in hotel Recour. De modern ingerichte kamers bevinden zich in het nieuwe gedeelte van het hotel en wij hadden een kamer geboekt in dit nieuwe gedeelte. De kamer was zeer ruim en met alle luxe comfort. Er is rechtstreeks toegang van de parking naar de hotelkamers via een lift. De ontbijtruimte bevindt zich ook in het nieuwe gedeelte. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua keuze met o.a. ook kazen uit de streek. De mensen die het ontbijt verzorgen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Boven de ontbijtruimte, op de bovenverdieping van het nieuwe gebouw is de wellness die privé kan gehuurd worden per 2 uur. We hebben genoten van alle wellnessfaciliteiten : sauna, hammam, belevingsdouche, zonnebank, buitenspa,....

Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
Paul R, Owner van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 februari 2017

We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft in het hotel. Bedankt om alle faciliteiten van het hotel in detail te vermelden!

22 januari 2017 beoordeeld

Dit deels authentieke hotel heeft prima kamers op een steenworp van de markt van Poperinge en heeft een uitstekende service, waarbij u zeker een bezoek aan het restaurant Pegasus moet meenemen, daar dit een topkwaliteit (verdient zeker een ster) serveert !

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf!

10 januari 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met enorm veel uitstraling. Mooi en rustig gelegen in het hartje van Poperinge. Ideaal als uitvalsbasis voor het bezoeken van tal van historische bezienswaardigheden zoals Ieper. Op en top super!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
27 december 2016 beoordeeld

we hadden geboekt in het guesthouse, maar wegens heel weinig volk kregen we een upgrade naar het hotel, op de bovenste verdieping. Het was een prachtige kamer, oud en nieuw vloeien er in elkaar. Klein minpuntje, het bed is zo groot dat ik er mijn man bijna niet vond (LOL). Alles wat je nodig hebt is er, ook om een zalig bad te nemen. We hebben echt genoten van ons nachtje in Poperinge

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Poperinge in overweging
op 7.8 km afstand
50 beoordelingen
op 10.9 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
1.308 beoordelingen
op 10.4 km afstand
Hostellerie Kemmelberg
op 11.3 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
421 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Recour geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Recour

Adres: Guido Gezellestraat 7, Poperinge 8970, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Poperinge
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
Prijsklasse: 103 € - 197 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Recour 4*
Aantal kamers: 15
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit elegant hotel biedt luxueuze kamers met romantische of design inrichting. Het hotel is gelegen op slechts 100m van de Grote Markt van Poperinge, de hoofdstad van de hoppeteelt. Elke kamer heeft een eigen badkamer met bad en/of douche, een kingsize bed, gratis WiFi, safe, airco, minibar en koffie- en theefaciliteiten. Aan het hotel is een wellnessruimte verbonden (apart te reserveren) en een mooie stadstuin met terras. Hotel Recour is de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de slagvelden van WO1. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Recour met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Recour Hotel Poperinge

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?