Hotel Recour
210 US$
Hotel Callecanes(Poperinge)
156 US$
  • Gratis parkeren
Palace Hotel(Poperinge)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Restaurant
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
117 US$
223 US$
133 US$
116 US$
Hotel Amfora(Poperinge)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
22 januari 2017 beoordeeld

Dit deels authentieke hotel heeft prima kamers op een steenworp van de markt van Poperinge en heeft een uitstekende service, waarbij u zeker een bezoek aan het restaurant Pegasus moet meenemen, daar dit een topkwaliteit (verdient zeker een ster) serveert !

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf!

10 januari 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met enorm veel uitstraling. Mooi en rustig gelegen in het hartje van Poperinge. Ideaal als uitvalsbasis voor het bezoeken van tal van historische bezienswaardigheden zoals Ieper. Op en top super!

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
27 december 2016 beoordeeld

we hadden geboekt in het guesthouse, maar wegens heel weinig volk kregen we een upgrade naar het hotel, op de bovenste verdieping. Het was een prachtige kamer, oud en nieuw vloeien er in elkaar. Klein minpuntje, het bed is zo groot dat ik er mijn man bijna niet vond (LOL). Alles wat je nodig hebt is er, ook om een zalig bad te nemen. We hebben echt genoten van ons nachtje in Poperinge

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen geweest aan de receptie alsook s'morgens aan het ontbijt.
Allemaal verse producten en tal van keuze. Zeer lekker!! Echt de moeite.
Heel mooie en gezellige kamer.
We komen zeker terug!

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamers, 1 van de beste bedden die ik in lange tijd gehad heb op hotel. Sliepen in het oude gedeelte, waar oud en nieuw in harmonie samengaan.
Een ontbijtbuffet met streekproducten, uitgebreid, eitjes zoals u ze wenst,.......
En alhoewel wij daar op de sluitingsdagen waren, toch steeds op onze wenken bediend.
Een echte aanrader!
Wij komen zeker nog terug.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner