We ondersteunen de volgende browsers:
De nieuwste beoordelingen. De laagste prijzen. De perfecte plek om een hotel te zoeken.

“super verblijf”
5 van 5 bollen Beoordeling van Hotel Recour

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Hotel Recour
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
Kortrijk, België
2 beoordelingen
“super verblijf”
5 van 5 bollen Beoordeeld op 17 februari 2017

We werden zeer vriendelijk ontvangen in hotel Recour. De modern ingerichte kamers bevinden zich in het nieuwe gedeelte van het hotel en wij hadden een kamer geboekt in dit nieuwe gedeelte. De kamer was zeer ruim en met alle luxe comfort. Er is rechtstreeks toegang van de parking naar de hotelkamers via een lift. De ontbijtruimte bevindt zich ook in het nieuwe gedeelte. Het ontbijt is zeer uitgebreid qua keuze met o.a. ook kazen uit de streek. De mensen die het ontbijt verzorgen waren zeer vriendelijk en behulpzaam. Boven de ontbijtruimte, op de bovenverdieping van het nieuwe gebouw is de wellness die privé kan gehuurd worden per 2 uur. We hebben genoten van alle wellnessfaciliteiten : sauna, hammam, belevingsdouche, zonnebank, buitenspa,....

Verbleef Februari, 2017, bezocht met een partner

Paul R, Owner van Hotel Recour, reageerde op deze beoordeling, 21 februari 2017
We vinden het fijn te lezen dat u genoten heeft in het hotel. Bedankt om alle faciliteiten van het hotel in detail te vermelden!
Schrijf een beoordeling

149 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
    4 van 5 bollen
    4,5 van 5 bollen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (12)
Datum | Waardering
8 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 nuttige stemmen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 22 januari 2017

Dit deels authentieke hotel heeft prima kamers op een steenworp van de markt van Poperinge en heeft een uitstekende service, waarbij u zeker een bezoek aan het restaurant Pegasus moet meenemen, daar dit een topkwaliteit (verdient zeker een ster) serveert !

Verbleef Januari, 2017, bezocht met een partner

Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordeling, 23 januari 2017
Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf!

Ninove, België
1 beoordeling
5 van 5 bollen Beoordeeld op 10 januari 2017

Prachtig hotel met enorm veel uitstraling. Mooi en rustig gelegen in het hartje van Poperinge. Ideaal als uitvalsbasis voor het bezoeken van tal van historische bezienswaardigheden zoals Ieper. Op en top super!

Verbleef Januari, 2017, bezocht met een partner

Merchtem, België
27 beoordelingen
4 hotelbeoordelingen
5 van 5 bollen Beoordeeld op 27 december 2016

we hadden geboekt in het guesthouse, maar wegens heel weinig volk kregen we een upgrade naar het hotel, op de bovenste verdieping. Het was een prachtige kamer, oud en nieuw vloeien er in elkaar. Klein minpuntje, het bed is zo groot dat ik er mijn man bijna niet vond (LOL). Alles wat je nodig hebt is er, ook om een zalig bad te nemen. We hebben echt genoten van ons nachtje in Poperinge

• Verbleef September, 2016, bezocht met een partner
4 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
5 van 5 bollen Beoordeeld op 18 december 2016 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen geweest aan de receptie alsook s'morgens aan het ontbijt.
Allemaal verse producten en tal van keuze. Zeer lekker!! Echt de moeite.
Heel mooie en gezellige kamer.
We komen zeker terug!

Verbleef December, 2016, bezocht met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Poperinge in overweging
op 0.4 km afstand
Hostellerie Kemmelberg
op 10.9 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
5.0 van 5 bollen 1.225 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Recour geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Recour

Gelegenheid: Hotel Recour
Adres: Guido Gezellestraat 7, Poperinge 8970, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Poperinge
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
Prijsklasse (per nacht): 108 € - 189 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Recour 4*
Aantal kamers: 15
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Expedia en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Recour met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Recour Hotel Poperinge

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?