“Topkwaliteit voor herhaling vatbaar !”
Beoordeling van Hotel Recour

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Recour
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
22 januari 2017 beoordeeld

Dit deels authentieke hotel heeft prima kamers op een steenworp van de markt van Poperinge en heeft een uitstekende service, waarbij u zeker een bezoek aan het restaurant Pegasus moet meenemen, daar dit een topkwaliteit (verdient zeker een ster) serveert !

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 23 januari 2017

Blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf!

Schrijf een beoordeling

10 januari 2017 beoordeeld

Prachtig hotel met enorm veel uitstraling. Mooi en rustig gelegen in het hartje van Poperinge. Ideaal als uitvalsbasis voor het bezoeken van tal van historische bezienswaardigheden zoals Ieper. Op en top super!

Verbleef: Januari, 2017, reisde met een partner
27 december 2016 beoordeeld

we hadden geboekt in het guesthouse, maar wegens heel weinig volk kregen we een upgrade naar het hotel, op de bovenste verdieping. Het was een prachtige kamer, oud en nieuw vloeien er in elkaar. Klein minpuntje, het bed is zo groot dat ik er mijn man bijna niet vond (LOL). Alles wat je nodig hebt is er, ook om een zalig bad te nemen. We hebben echt genoten van ons nachtje in Poperinge

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
18 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen geweest aan de receptie alsook s'morgens aan het ontbijt.
Allemaal verse producten en tal van keuze. Zeer lekker!! Echt de moeite.
Heel mooie en gezellige kamer.
We komen zeker terug!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige kamers, 1 van de beste bedden die ik in lange tijd gehad heb op hotel. Sliepen in het oude gedeelte, waar oud en nieuw in harmonie samengaan.
Een ontbijtbuffet met streekproducten, uitgebreid, eitjes zoals u ze wenst,.......
En alhoewel wij daar op de sluitingsdagen waren, toch steeds op onze wenken bediend.
Een echte aanrader!
Wij komen zeker nog terug.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Poperinge in overweging
op 0.4 km afstand
53 beoordelingen
op 10.8 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
1.321 beoordelingen
op 11.3 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
431 beoordelingen
op 11.3 km afstand
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
828 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Recour geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Recour

Adres: Guido Gezellestraat 7, Poperinge 8970, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Poperinge
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
Prijsklasse: 86 € - 186 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Recour 4*
Aantal kamers: 15
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit elegant hotel biedt luxueuze kamers met romantische of design inrichting. Het hotel is gelegen op slechts 100m van de Grote Markt van Poperinge, de hoofdstad van de hoppeteelt. Elke kamer heeft een eigen badkamer met bad en/of douche, een kingsize bed, gratis WiFi, safe, airco, minibar en koffie- en theefaciliteiten. Aan het hotel is een wellnessruimte verbonden (apart te reserveren) en een mooie stadstuin met terras. Hotel Recour is de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de slagvelden van WO1. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Recour met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Recour Hotel Poperinge

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?