“Mooie hotel kamers”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Recour
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
3 oktober 2016 beoordeeld

Mooie hotel kamers
We hadden de suite met terras
Heerlijk hemelbed en mooie lakens
Mooie tuin en heerlijk ontbijt
Zaige wellness
Een dikke pluim voor de chef kok
Alles was van in het begin tot het einde betoverend lekker
Bediening was niet echt goed (slordig,geen klasse) maar dat vergeet
je als je zo een fantastisch menu voor je krijgt

Kamertip: Elke kamer is rustig gelegen
  • Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
Schrijf een beoordeling

27 september 2016 beoordeeld

Het was niet de eerste keer dat we in dit hotel hebben overnacht en ontbeten. Net zoals bij alle voorgaande keren was het verblijf ook nu weer schitterend. We hebben er opnieuw volop van genoten. Tot een volgende keer.

Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
26 september 2016 beoordeeld

Centraal gelegen en toch rustig.
Prachtige kamers zowel rustiek als modern.
Zeer lekkere keuken : mooie menu's met aangepaste wijntjes.
Gemoedelijke bediening.
Verantwoorde prijs - kwaliteit verhouding.

Verbleef: September, 2016, reisde met vrienden
31 augustus 2016 beoordeeld

Een beetje toevallig belandden we in het Recour hotel in de suite, onder het robuste dakgebinte met een origineel eiken rad boven het kingsize hemelbed.
Met dàt rad werden destijds honderden kilo's tabaksbladeren naar boven gehesen en te drogen gelegd op zolder.
Links van het bed bevindt zich een schrijftafel met alle benodigdheden en daarnaast een zithoekje.
Aan onze rechterkant achter de glazen schuifwand nodigde een middeleeuws bad op pootjes en met vergulde kranen ons uit voor een zalig ligbad met lavendelolie.
Even verder staat een mooie lavabo met dito kranen, een hangtoilet en een douche/stoomcabine.
In de klaarhangende badjassen kun je daarna nog nagenieten van een drankje uit de bar op het privéterrasje dat uitgeeft op de aangelegde en sfeervol verlichte buxustuin.
s'Ochtends wordt je dag goed gestart met een ontbijtbuffet om U tegen te zeggen.
Eitjes naar keuze ter plaatse voor u klaargemaakt, een zestal artisanale konfituren, een zestal verse streekkazen, evenveel soorten vlees, paté en plakjes zalm.
Keuze uit vier soorten stokbroden, enkele voorgesneden andere broodsoorten, koffiekoeken, overheerlijke pistolets en last but not least...croissants à volonté.
Neen, geen vettige microgolfcroissantjes uit de diepvries maar heuse droge reuzecroissants als van de artisanale bakker! En natuurlijk staat in de koeltoog naast enkele versgeperste fruitsappen ook een aantal yoghurts en verse platte kaas naast een schotel knapperige fruitsalade. Mogelijk ben ik nog wat vergeten maar dan raad ik u aan om u zelf even te komen vergewissen van dit heerlijk festijn.
Bij goed weer kun je ook op het aanpalend terras met zicht op de tuin en klokketorens van je ontbijt genieten.
Het restaurant van het hotel; "Pegasus" heeft een bescheiden kaart maar naar verluidt wordt ook daar alleen in superlatieven over gesproken en geschreven.
De heer Recour runt zelf zijn familiehotel dat dateert van begin 18e eeuw.
Opmerkelijk is de menselijke eenvoud van deze eigenaar van dit eeuwenoud juweel waar niets -maar dan ook niets- aan het toeval overgelaten werd en waar de meest veeleisende personen een "waw-effect" niet zullen kunnen onderdrukken.
Voor ons werd het een dermate aangename ervaring dat ze ons ons ganse leven zal bijblijven. Hartelijk dank mijnheer Recour!

Kamertip: Alle kamers zijn tot in de puntjes maar de suite is echt het neusje van de zalm.
  • Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
29 augustus 2016 beoordeeld

voor €17 euro vonden we dit ontbijt heel pover. Etenswaren zijn volgens mij nog het best te serveren op gewone witte borden ipv op leistenen schotels.
De kamer was leuk gelegen alleen er hingen nog blonde haren tegen de douchedeur.

Kamertip: de bedden met een systeem aan elkaar maken. Bij de minste beweging was er 20cm tussen de twee bedde ...
Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Poperinge in overweging
op 7,8 km afstand
85 beoordelingen
op 11,3 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
437 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Recour geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Recour

Adres: Guido Gezellestraat 7, Poperinge 8970, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Poperinge
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
Prijsklasse: 87 € - 162 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Recour 4*
Aantal kamers: 15
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit elegant hotel biedt luxueuze kamers met romantische of design inrichting. Het hotel is gelegen op slechts 100m van de Grote Markt van Poperinge, de hoofdstad van de hoppeteelt. Elke kamer heeft een eigen badkamer met bad en/of douche, een kingsize bed, gratis WiFi, safe, airco, minibar en koffie- en theefaciliteiten. Aan het hotel is een wellnessruimte verbonden (apart te reserveren) en een mooie stadstuin met terras. Hotel Recour is de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de slagvelden van WO1. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Recour met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Recour Hotel Poperinge

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?