Hotel Recour
Hotel Callecanes(Poperinge)
Palace Hotel(Poperinge)
99 US$
  • Gratis parkeren
Hotel De La Paix(Poperinge)
Hotel Amfora(Poperinge)
Agoda.com
De Zevende Zon(Poperinge)
29 augustus 2016 beoordeeld

voor €17 euro vonden we dit ontbijt heel pover. Etenswaren zijn volgens mij nog het best te serveren op gewone witte borden ipv op leistenen schotels.
De kamer was leuk gelegen alleen er hingen nog blonde haren tegen de douchedeur.

Kamertip: de bedden met een systeem aan elkaar maken. Bij de minste beweging was er 20cm tussen de twee bedden.
Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
21 augustus 2016 beoordeeld

Zeer verzorgde en ruime kamers voor een aanvaardbare prijs. Een copieus ontbijt, geserveerd op een mooie locatie op wandelafstand van de hotelkamers. Van daaruit een mooi zicht op binnenstad van Poperinge. Kortom een aanrader.

Verbleef: augustus 2016, reisde met vrienden
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen op een uiterst romantische kamer in Hotel Recour, super klassevol!
We sliepen als een vorst :-)
We kregen een privé rondleiding naar de belangrijkste bezienswaardigheden van de streek door Gilbert. Dit alles werd "op den boef" geregeld door Mijnheer Recour. Niets dan superlatieven.

Ook ons diner in Restaurant Pegasus uitgebaat door zoon Recour en zijn super (gast)vrouw Inge! Waar culinair genot en super in de watten gelegd!

Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Uniek kader met stijlvolle en luxueuze kamers. Onthaal en service correct en vriendelijk. Volledig en gevarieerd ontbijt met vriendelijke bediening.Uitgebreide ontspanningsmogelijkheden in de regio.
Absolute aanrader !

Kamertip: Urania junior suite
Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
14 juni 2016 beoordeeld

Charmant hotel, prachtig gelegen in het centrum van Poperinge. Het personeel is super vriendelijk, de kamers zijn heel comfortabel met een maxi-bed en een verkwikkend bad, het ontbijt is gevarieerd en uitgebreid en het omliggende heuvelland is een paradijs voor de wandelaar en de fietser. En onderweg vind je al snel een gezellige bruine kroeg waar een abdijbiertje makkelijk naar binnen gaat. Kortom een aanrader op alle gebied... Wij komen in alle geval nog terug.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling!
We verwelkomen je graag opnieuw...