Hotel Recour
Als dit hotel je aanspreekt, ben je misschien ook wel geïnteresseerd in
Hotel Amfora(Poperinge)(Heel veel waar voor je geld!)
116 US$
113 US$
  • Restaurant
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
121 US$
Palace Hotel(Poperinge)
  • Restaurant
FilterenAlle talen
29 augustus 2016 beoordeeld

voor €17 euro vonden we dit ontbijt heel pover. Etenswaren zijn volgens mij nog het best te serveren op gewone witte borden ipv op leistenen schotels.
De kamer was leuk gelegen alleen er hingen nog blonde haren tegen de douchedeur.

Kamertip: de bedden met een systeem aan elkaar maken. Bij de minste beweging was er 20cm tussen de twee bedden.
22 augustus 2016 beoordeeld

We vonden het hotel en restaurant zeker een aanrader .Vriendelijke eigenaars en bediening. Niet ver van het centrum, de markt.
1 tip: misschien bij het ontbijt ook een beetje ui en peterselie voor bij de zalm? En enkele stukjes tomaat en of komkommer...

Kamertip: Zeer mooie gezellige kamer. Badkamer: hier en daar een haakje om je handdoeken op te hangen
21 augustus 2016 beoordeeld

Zeer verzorgde en ruime kamers voor een aanvaardbare prijs. Een copieus ontbijt, geserveerd op een mooie locatie op wandelafstand van de hotelkamers. Van daaruit een mooi zicht op binnenstad van Poperinge. Kortom een aanrader.

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen op een uiterst romantische kamer in Hotel Recour, super klassevol!
We sliepen als een vorst :-)
We kregen een privé rondleiding naar de belangrijkste bezienswaardigheden van de streek door Gilbert. Dit alles werd "op den boef" geregeld door Mijnheer Recour. Niets dan superlatieven.

Ook ons diner in Restaurant Pegasus uitgebaat door zoon Recour en zijn super (gast)vrouw Inge! Waar culinair genot en super in de watten gelegd!

Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Uniek kader met stijlvolle en luxueuze kamers. Onthaal en service correct en vriendelijk. Volledig en gevarieerd ontbijt met vriendelijke bediening.Uitgebreide ontspanningsmogelijkheden in de regio.
Absolute aanrader !

Kamertip: Urania junior suite