“Aangename verblifplaats in de omgeving van Watou en Ieper.”
Beoordeling van Hotel Recour

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Hotel Recour
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
22 augustus 2016 beoordeeld

We vonden het hotel en restaurant zeker een aanrader .Vriendelijke eigenaars en bediening. Niet ver van het centrum, de markt.
1 tip: misschien bij het ontbijt ook een beetje ui en peterselie voor bij de zalm? En enkele stukjes tomaat en of komkommer...

Kamertip: Zeer mooie gezellige kamer. Badkamer: hier en daar een haakje om je handdoeken op te hangen
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
Schrijf een beoordeling

21 augustus 2016 beoordeeld

Zeer verzorgde en ruime kamers voor een aanvaardbare prijs. Een copieus ontbijt, geserveerd op een mooie locatie op wandelafstand van de hotelkamers. Van daaruit een mooi zicht op binnenstad van Poperinge. Kortom een aanrader.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met vrienden
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We sliepen op een uiterst romantische kamer in Hotel Recour, super klassevol!
We sliepen als een vorst :-)
We kregen een privé rondleiding naar de belangrijkste bezienswaardigheden van de streek door Gilbert. Dit alles werd "op den boef" geregeld door Mijnheer Recour. Niets dan superlatieven.

Ook ons diner in Restaurant Pegasus uitgebaat door zoon Recour en zijn super (gast)vrouw Inge! Waar culinair genot en super in de watten gelegd!

Voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
9 augustus 2016 beoordeeld

Uniek kader met stijlvolle en luxueuze kamers. Onthaal en service correct en vriendelijk. Volledig en gevarieerd ontbijt met vriendelijke bediening.Uitgebreide ontspanningsmogelijkheden in de regio.
Absolute aanrader !

Kamertip: Urania junior suite
Bekijk meer kamertips
Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
14 juni 2016 beoordeeld

Charmant hotel, prachtig gelegen in het centrum van Poperinge. Het personeel is super vriendelijk, de kamers zijn heel comfortabel met een maxi-bed en een verkwikkend bad, het ontbijt is gevarieerd en uitgebreid en het omliggende heuvelland is een paradijs voor de wandelaar en de fietser. En onderweg vind je al snel een gezellige bruine kroeg waar een abdijbiertje makkelijk naar binnen gaat. Kortom een aanrader op alle gebied... Wij komen in alle geval nog terug.

Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling!
We verwelkomen je graag opnieuw...

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Poperinge in overweging
op 0.4 km afstand
53 beoordelingen
op 10.8 km afstand
Hotel Ariane
Hotel Ariane
nr. 2 van 8 in Ieper (Ypres)
1.321 beoordelingen
op 11.3 km afstand
Main Street Hotel
Main Street Hotel
nr. 1 van 8 in Ieper (Ypres)
431 beoordelingen
op 11.3 km afstand
Albion Hotel
Albion Hotel
nr. 4 van 8 in Ieper (Ypres)
828 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Recour geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Recour

Adres: Guido Gezellestraat 7, Poperinge 8970, België
Telefoonnummer:
Locatie: België > Vlaanderen > West-Vlaanderen > Poperinge
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 6 hotels in Poperinge
Prijsklasse: 86 € - 186 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Recour 4*
Aantal kamers: 15
Officiële beschrijving (verzorgd door het hotel):
Dit elegant hotel biedt luxueuze kamers met romantische of design inrichting. Het hotel is gelegen op slechts 100m van de Grote Markt van Poperinge, de hoofdstad van de hoppeteelt. Elke kamer heeft een eigen badkamer met bad en/of douche, een kingsize bed, gratis WiFi, safe, airco, minibar en koffie- en theefaciliteiten. Aan het hotel is een wellnessruimte verbonden (apart te reserveren) en een mooie stadstuin met terras. Hotel Recour is de ideale uitvalsbasis voor een bezoek aan de slagvelden van WO1. ... meer   minder
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com en Expedia, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Recour met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Recour Hotel Poperinge

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?