Hotel Recour
210 US$
Hotel Callecanes(Poperinge)
156 US$
  • Gratis parkeren
Palace Hotel(Poperinge)(Heel veel waar voor je geld!)
100 US$
  • Restaurant
Hotel 'T Heilig Genot(Westvleteren)
117 US$
223 US$
133 US$
116 US$
Hotel Amfora(Poperinge)
Onze partners hebben geen beschikbaarheid voor de ingevoerde data
  • Restaurant
14 juni 2016 beoordeeld

Charmant hotel, prachtig gelegen in het centrum van Poperinge. Het personeel is super vriendelijk, de kamers zijn heel comfortabel met een maxi-bed en een verkwikkend bad, het ontbijt is gevarieerd en uitgebreid en het omliggende heuvelland is een paradijs voor de wandelaar en de fietser. En onderweg vind je al snel een gezellige bruine kroeg waar een abdijbiertje makkelijk naar binnen gaat. Kortom een aanrader op alle gebied... Wij komen in alle geval nog terug.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Paul R, Front Office Manager van Hotel Recour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2016

Bedankt voor deze zeer mooie beoordeling!
We verwelkomen je graag opnieuw...

1 juni 2016 beoordeeld

We verbleven met een fiets-vrienden-groep van 20 personen 3 nachten in hotel Recour tijdens het Hemelvaartweekend 2016. Ruime en luxueuze kamers, allemaal uniek ingericht. Zowel 'romantische' (klassieke) als 'design' (moderne) kamers. Het hotel is rustig gelegen en toch vlakbij de markt en het prachtige park van Poperinge. Voor ons was het een ideale ligging om het heuvelland en Frans Vlaanderen met de fiets te verkennen. Onze fietsen konden we gratis stallen in de garage van het hotel. Uitgebreid en lekker ontbijt ook. Eitjes werden naar keuze vers bereid! Dit hotel is zeker een aanrader!

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
31 mei 2016 beoordeeld

Weer een in hotel Recour geslapen - nu in de nieuwbouw. Moderne kamers met licht in kleurtjes en een bubbelbad. Dit in tegenstelling tot de klassieke kamers in het originele gebouw. Ontbijt is prima maar met €17 wel prijzig. Nog steeds een heerlijke 'lounge kamer' met zachte banken en een prima drankkaart

Kamertip: Geef aan of je een moderne of klassieke kamer wil - allebei prima maar geheel anders
  • Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
11 maart 2016 beoordeeld

Heel aangenaam hotel met unieke kamers ingericht volgens een desugner. Heel ruim. Sommigen met bubebelbad, dubbele douche. Ook de keuken is lekker, een aanrader voor een gastronomisch romatisch weekend

• Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
21 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven in hotel Recourt rond de gelegenheid van de 30.000e last post te Ieper. De eigenaar heeft een vriend van hem gevraagd om ons ernaartoe te begeleiden. Dat was erg prettig en heeft ons de viering goed kunnen laten meemaken. Het hotel is ca 10km van Ieper gelegen in het plaatsje Poperinge, waar op dat moment een kermis was. Het was er gezellig druk. Het hotel heeft prachtige kamers, zeer sfeervol ingericht, met ruime en comfortabele bedden. Het restaurant is van topniveau. Wij hebben er twee avonden gegeten en het was tweemaal subliem. Het ontbijt 's morgens is in het moderne gedeelte achter dat via een passage bereikt wordt. Het ontbijt is prima verzorgd. Enig minpunt is de koffie, die vond ik niet lekker. Verder alleen maar pluspunten!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner