Leg de laagste prijs van deze websites vast
Vio.com
StayForLong
Beoordeeld op 20 maart 2022 via mobiele applicatie

Vriendelijk onthaal
Propere kamer last minute gefixt incheck voor 12 h kamer was al klaar wegens vroege boeking massage
Massage was hemels
Diner met aangepaste wijn zeer lekker en uitgebreid ontbijt
Mooie tuin jacussi gebruikt
Aanrader komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 31 juli 2021

Alles was top...
Vriendelijk, efficient, mooie decoratie kamer, restaurant, inkom, tuin, gezellig, behulpzaam, kwaliteit van diner en ontbijt, warme ontvangst

Echt een aanrader, ik zou niet weten wat niet goed was, misschien een persoonlijke opmerking, matras was voor mij eat hard...

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

Op de 38ste verjaardag van ons huwelijk konden we geen beter plaatsje vinden om dit te vieren. De kamer vonden we prachtig, met heel veel mooie details. De jacuzzi in de kamer verrassend leuk. We kregen een overheerlijk 6-gangendiner in het restaurant van het hotel. We aten al op veel plaatsen veel duurder voor minder kwaliteit. Een aanrader dus! Het ontbijt was lekker en zeer uitgebreid. Gastvrouw- en heer zeer vriendelijk. Leuk detail : we werden aan de voordeur van het hotel op een bord al welkom geheten.
Ze zien ons daar terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Dit is een prachtige locatie om te relaxen en heerlijk te eten!
De mooie tuin heeft een honesty bar waar je alles zelf kan nemen op je eigen tempo. De jacuzzi sauna en verwarmd zwembad staan ter beschikking. Carmen en haar man zijn de perfecte gastvrouw en gastvrouw. We hadden de kamer met jaccuziebad. Zeer mooie decoratie en goed bed!
‘S avonds hebben we de de heerlijke menu gegeten in het romantisch kasteeltje.alles tot in de puntjes verzorgd!
We gaan zeker nog eens terug!.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 29 september 2020

Super mooi hotel, net, zeer gezellig,prachtige tuin, retaurant en vooral overheerlijk gegeten dit alles in combinatie van een zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer!!! Echt een aanrader voor wie er effekes tussenuit wil!!!!

Datum van verblijf: september 2020