Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Priceline
Beoordeeld op 9 oktober 2020 via mobiele applicatie

Op de 38ste verjaardag van ons huwelijk konden we geen beter plaatsje vinden om dit te vieren. De kamer vonden we prachtig, met heel veel mooie details. De jacuzzi in de kamer verrassend leuk. We kregen een overheerlijk 6-gangendiner in het restaurant van het hotel. We aten al op veel plaatsen veel duurder voor minder kwaliteit. Een aanrader dus! Het ontbijt was lekker en zeer uitgebreid. Gastvrouw- en heer zeer vriendelijk. Leuk detail : we werden aan de voordeur van het hotel op een bord al welkom geheten.
Ze zien ons daar terug!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 29 september 2020 via mobiele applicatie

Dit is een prachtige locatie om te relaxen en heerlijk te eten!
De mooie tuin heeft een honesty bar waar je alles zelf kan nemen op je eigen tempo. De jacuzzi sauna en verwarmd zwembad staan ter beschikking. Carmen en haar man zijn de perfecte gastvrouw en gastvrouw. We hadden de kamer met jaccuziebad. Zeer mooie decoratie en goed bed!
‘S avonds hebben we de de heerlijke menu gegeten in het romantisch kasteeltje.alles tot in de puntjes verzorgd!
We gaan zeker nog eens terug!.

Beoordeeld op 29 september 2020

Super mooi hotel, net, zeer gezellig,prachtige tuin, retaurant en vooral overheerlijk gegeten dit alles in combinatie van een zeer vriendelijke gastvrouw en gastheer!!! Echt een aanrader voor wie er effekes tussenuit wil!!!!

Beoordeeld op 25 september 2020

Hier 2 dagen gelogeerd en tevreden over hotel op zich en ontbijt en diner zijn OK.
Kamerservice laat op sommige vlakken te wensen over. Onze handdoeken van eerste nacht in bad gegooid om verse te krijgen en wat zien we als we uit douche komen en verse handdoek nemen... zijn terug de handdoeken van daags voordien die ze nat mooi terug opgeplooid hebben. Echt leuk is dit niet.
Ons kwam de manoir over als nogal commercieel , bvb bij diner bij geen enkele gang de vraag gekregen of we het lekker vonden, ze gaan ervan uit dat alles altijd prima is en wordt niet afgetoetst. Nogal zeer zelfbewuste uitbating.

Datum van verblijf: september 2020
Kris Pollentier, Owner van Romantik Hotel Manoir Ogygia, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

Jammer om dit hier te lezen...; We bespraken dit voorval aan de balie bij het uitchecken, waarvoor we ons terecht excuseerden. We zijn ten aller tijde bereikbaar via de binnenlijn van het hotel, jammer dat u daar geen gebruik van heeft gemaakt, we hadden dit voorval graag vermeden! Jammer dat u ons nogal commercieel vindt... uiteraard, maar vooral doen wij onze job nog iedere dag vol passie. Fijn weekend!

Beoordeeld op 19 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel en prachtig sfeervol restaurant in naastgelegen kasteeltje. Heerlijk gegeten!!! Goede service en relaxte sfeer.
Lekker zwembad (met wel wat weinig ligbedjes) tussen de mooie hoge bomen. Komen wij zeker terug.
Marc