“Een aangename verrassing!”

Pegasus
Geclassificeerd als nr. 1 van 43 Restaurants in Poperinge
Keukens: Frans
8 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een eerder klassiek kader met een fijne bediening…
Attente zaalbediende en gastvrouw
We namen het 5 gangen menu
Prijs kwaliteit ok 👍
Mooie wijnkaart
In de zomer is het terras zeker een meerwaarde !
Kortom aangenaam verrast!

Datum van bezoek: mei 2024

22 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

We bezochten dit restaurant in familie-verband met 6 pers. Kenmerkend is het mooie landelijke interieur en de vlotte, vriendelijke bediening. De wijnkaart biedt een ruime keuze aan goed geprijsde Franse wijnen. Eten doe je in menu-vorm. We kozen voor het volledige 6-gangenmenu met kaas. Een goede keuze van mooi gepresenteerde, goed op smaak gebrachte gerechten met een mooie balans vis/vlees. Kwalitatief zeker in orde en goed op smaak, soms wat braafjes/klassiek bereid, waardoor we er net iets meer van verwacht hadden. Enig min-puntje was het feit dat sommige borden ons een eerder lauwe dan warme bereiding voorschotelden, spijtig ... verder hebben we een prima avond beleefd! Ook de prijs viel mee, voor 6 pers met 4 flessen wijn, water, aperitief en koffie, rekenden we 1050 euro af, een correcte prijs voor wat we gekregen hebben.

Datum van bezoek: april 2024
3 januari 2024 beoordeeld

Top restaurant , bedankt Bert en team voor het lekkere afhaalmenu kerstmis, zeker voor herhaling vatbaar.
Groetjes

Datum van bezoek: december 2023
5 augustus 2023 beoordeeld

EEn heel gezellige locatie, heerlijk eten, een lieve gastvrouw en zeer goede bediening. Het aperitief in het smaakvolle salon, en daarna 3 hapjes, voelt direct ontspannen aan. Het is een mooi oud herenhuis met mooie kamers. Het diner werd opgediend in een gezellige eetkamer. Misschien nog iets meer warmer licht. Wij hebben genoeten!

Datum van bezoek: augustus 2023
    • Sfeer
23 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Top ontvangst.
Top bediening in het restaurant.
Leuke attenties en persoonlijk contact.
Heerlijke apero. En fijn dat het aangepast was door mijn schaal-en schelp allergie, zonder probleem.
Voor mij persoonlijk, heel aangenaam.
Heel lekker brood en zoveel lekkers gegeten.
Het was écht allemaal TOP!
Aangepaste wijnen waren goed geselecteerd.
Mooie suite, heel proper & gezellig.
Super geslapen, zalig linnen. Heel stil.
Lekker ontbijt met specialiteiten van de streek
Allemaal TOP!
A B S O L U T E A A N R A D E R ! ! !

Datum van bezoek: juli 2023

Reizigers die Pegasus bekeken, bekeken ook

Poperinge, West-Vlaanderen
Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Pegasus geweest? Deel je ervaringen!