“Super genieten”

Pegasus
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Poperinge
Keukens: Frans
13 november 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

In een woord wauw. Een echte aanrader om te tafelen. Als foodie moet je zeker hier eens passeren. Bert is een echte krak in de keuken. Personeel super vriendelijk. Kortom zeker eens een bezoekje meer dan waard. En na het eten gezellig nog een koffie in de zitkamer.

Datum van bezoek: november 2022

3 augustus 2022 beoordeeld

gewoonweg af , topkeuken en topbediening. Het ene topgerecht na het andere.
streling voor het oog en mond

Datum van bezoek: augustus 2022
31 juli 2022 beoordeeld

Wij waren hier met een middelgrote groep (10 personen) en werden met zijn allen culinair weggeblazen. Van de eerste amuses tot bij de koffie klopte alles als een bus. De prijzen zijn niet goedkoop doch zijn het meer dan waard ; hier komen we zeker nog terug !

Datum van bezoek: mei 2022
6 juni 2022 beoordeeld

Vriendelijk personeel, goeie keuken. We kozen het menu met de wijnen en na elke gang waren we enthousiast over de combinatie er van. Een heerlijke avond

Datum van bezoek: juni 2022
3 maart 2022 beoordeeld

jaarlijks ga ik naar de streek rond Poperinge om er hoppescheuten te eten. Dit jaar voor het eerst in Pegasus, maar niet voor het laatst !!!
Zeer vriendelijke ontvangst. gezellig restaurant .
Alle gerechten waren mooi gepresenteerd en goed van smaak, de aangepaste wijnen waren zeer lekker.
Na het afrekenen heb ik terug geserveerd ! Dus dit is één van de betere restaurants in de Westhoek

Datum van bezoek: februari 2022

Reizigers die Pegasus bekeken, bekeken ook

Poperinge, West-Vlaanderen
Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Pegasus geweest? Deel je ervaringen!