“top gastronomie”

Pegasus
Geclassificeerd als nr. 1 van 42 Restaurants in Poperinge
Keukens: Frans
3 augustus 2022 beoordeeld

gewoonweg af , topkeuken en topbediening. Het ene topgerecht na het andere.
streling voor het oog en mond

Datum van bezoek: augustus 2022

31 juli 2022 beoordeeld

Wij waren hier met een middelgrote groep (10 personen) en werden met zijn allen culinair weggeblazen. Van de eerste amuses tot bij de koffie klopte alles als een bus. De prijzen zijn niet goedkoop doch zijn het meer dan waard ; hier komen we zeker nog terug !

Datum van bezoek: mei 2022
6 juni 2022 beoordeeld

Vriendelijk personeel, goeie keuken. We kozen het menu met de wijnen en na elke gang waren we enthousiast over de combinatie er van. Een heerlijke avond

Datum van bezoek: juni 2022
3 maart 2022 beoordeeld

jaarlijks ga ik naar de streek rond Poperinge om er hoppescheuten te eten. Dit jaar voor het eerst in Pegasus, maar niet voor het laatst !!!
Zeer vriendelijke ontvangst. gezellig restaurant .
Alle gerechten waren mooi gepresenteerd en goed van smaak, de aangepaste wijnen waren zeer lekker.
Na het afrekenen heb ik terug geserveerd ! Dus dit is één van de betere restaurants in de Westhoek

Datum van bezoek: februari 2022
28 september 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Entourage mooi. Maar stijf. Gastvrouw is zichtbaar ontevreden met klanten die niet gaan voor het volledige menu. En echt buitensporig duur voor het gebodene.

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die Pegasus bekeken, bekeken ook

Poperinge, West-Vlaanderen
Ieper (Ypres), West-Vlaanderen

In Pegasus geweest? Deel je ervaringen!