Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke activiteit

Aangename activiteit om met vrienden of het gezin te doen. Mooi initiatief om in deze Corona tijden ... meer lezen

Beoordeeld op 18 oktober 2020
PeterV5524
via mobiele applicatie
Corona's box

Heel goeie organisatie! Super tof, uniek spel met unieke locaties, perfecte mix tussen sport ... meer lezen

Beoordeeld op 18 oktober 2020
Curious67178961694
via mobiele applicatie
Lees alle 21 beoordelingen

Beoordeeld op 19 juli 2020

Samen met vrienden en kinderen zijn we met de fiets op zoektocht gegaan om Corona's box te sluiten. Al vanaf de eerste opdracht kregen we een wauw-gevoel en dit werd gedurende de dag alleen maar versterkt.
Dit is echt een TOPACTIVITEIT. De opdrachten zijn heel afwisselend en het concept zit schitterend ineen. Een dikke proficiat aan de organisatoren en merci aan de schildknapen voor de begeleiding.
Deze daguitstap is een absolute aanrader.

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 28 juni 2020

Tijdens een daguitstap met vrienden hebben we genoten van deze leuke en afwisselende uitdaging. Spannende en niet voor de hand liggende opdrachten en raadsels liggen klaar om ontcijferd te worden. Goed om de creativiteit en de groepsgeest aan te wakkeren bij jong en oud! Ook onze tiener kids vonden het super leuk om te doen! Als dappere ridders kregen we een zeer goede begeleiding van de schildknapen. Bovendien een mooie fietsroute doorheen het Poperingse platteland met enkele mooie vergezichten. Zeker doen!

Beoordeeld op 26 juni 2020

schitterende teambuildingsactiviteit voor maximum 10 personen. Familie of vrienden. je fietst per groep de ganse dag in de regio rond Poperinge (max 40 km) met veel uitdagende opdrachten!! Niet makkelijk. je krijgt veel info, moet ook op alle kapellekes letten die je passeert en zo veel opdrachten oplossen. Het lukt als je alle info die je kreeg, samen met materiaal en de gps vakkundig integreert :-) je bent op weg van 9u tot 18u. middagmaal en drankje inbegrepen! ook veel prachtige locaties. je kan er ook fietsen huren, sommigen hadden eigen fietsen mee. een electrische fiets is niet noodzakelijk, wel gemakkelijk in dit licht heuvelend parcours.
wij maakten veel plezier, zagen mooie locaties, maar verzamelden net niet genoeg sleutels ...
Zeer goede begeleiding van de organisatoren!! Een pluim!

Beoordeeld op 22 juni 2020

Een geweldige ervaring, bij iedere nieuwe opdracht dacht ik 'waaaauw leuk gevonden!'. Het zit heel goed in elkaar. Een super leuk concept waarin je echt in groep moet samenwerken en daarnaast zijn de opdrachten heel variërend. Er is ook echt aan alles gedacht en het nodige is voorzien om een fantastische dag te beleven. De af te leggen afstand is perfect en zeker doenbaar, met plezier fiets je door de prachtige omgeving rondom Poperinge! Kort gezegd is het een absolute aanrader die ik iedereen zou aanbevelen! Mijn verwachtingen werden zeker overtroffen!

Datum van activiteit: mei 2020
Navigate27289731264, Eigenaar van the Quest of Corona's Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2020

Blij te lezen dat jullie het zo leuk vonden !

Beoordeeld op 22 juni 2020

Een ganse dag plezier met raadsels en puzzels. Dit allemaal terwijl je de mooiste plekjes van Poperinge en omstreken verkent per fiets. Spanning en fun gegarandeerd!!

Datum van activiteit: juni 2020
jeroencauwelier, Eigenaar van the Quest of Corona's Box, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juni 2020

Top dat jullie het leuk vonden !