Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams122 US$
Priceline122 US$
Agoda.com122 US$
Tripadvisor122 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 11 augustus 2020

Vriendelijke en gedreven gastvrouw!
Charmant hotel met praktische ,zeer sfeervol ingerichte kamers.
Uitgebreid ontbijtbuffet, aangevuld met een eitje
Mooie ligging, ideaal,om omgeving te verkennen.
Echte aanrader!
Goedbezig Linda!.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 26 juli 2020

Leuk hotelletje. Zeer verzorgd, zeer proper en zeer charmant ingericht. De kamers zijn echt ruim en voorzien van alle comfort (Een kleine waterkoker met koffie en thee zou het afmaken). Zeer centraal gelegen op de markt in Poperinge. Parkeren kan je makkelijk in de omgeving (op de markt zelf of achter de kerk). Enig nadeel voor ons was het lawaai van het terras van de brasserie. Onze kamer was er net boven, wat minder was als je vroeg wil gaan slapen op een zomeravond. Maar op zich hoort dit bij de gezelligheid van de grote markt, en je moet net pech hebben dat er zeer luidruchtige mensen op het terras zitten. Maar bij de kamers achteraan moet dit probleem niet bestaan. Zeer vriendelijk ontvangen ook en geholpen.

Dus een aanrader voor wie op de grote markt zelf wil logeren en zeker een aanrader voor mensen die ook lang gedurende de zomeravond willen komen genieten van een hapje en drankje op het terras!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer perfect bediend en het eten viel hartelijk in de smaak.
Tijdens een uitstap een aangeraden plaats om te lunchen.
Op een boogscheut van de franse grens.
Prachtig uitzicht op de markt van poperinge

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Alle 5 kamers waren mooi maar de onze was de leukste en rustigste omdat we een supergroot dakterras hadden waar het heerlijk uitrusten was in het avondzonnetje! Kleine kamer maar zeer smaakvol ingericht.
Ontbijt zeer verzorgd, veel soorten brood en fruit en je kon een eitje vragen naar keuze! Jammer dat Linda, de eigenares alles zelf moest doen en bovendien tegelijk het cafe-restaurant moest runnen. Soms dus wat wachten, maar we hdden tijd! We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Net terug van 2 dagen Poperinge. We logeerden in hotel de la Paix op de Markt in Poperinge. Het was van bij de aankomst een schot in de roos: verwelkoming door een vriendelijke gastvrouw, een lekker avondmaal met verse producten en daarna een zalig bed. De vele troeven? de sfeervolle inrichting, de kookkunsten van de baas, de kraaknette kamer en badkamer, het gezellige terras, de mooie stadstuin, het uitgebreid ontbijtbuffet, de gedrevenheid van de gastvrouw, de parkeergelegenheid vlakbij. Kortom... fantastisch. We keren er sowieso terug!

Kamertip: Kamer vooraan met uitzicht op het historische marktplein.
Datum van verblijf: juni 2019