Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Zeer perfect bediend en het eten viel hartelijk in de smaak.
Tijdens een uitstap een aangeraden plaats om te lunchen.
Op een boogscheut van de franse grens.
Prachtig uitzicht op de markt van poperinge

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Alle 5 kamers waren mooi maar de onze was de leukste en rustigste omdat we een supergroot dakterras hadden waar het heerlijk uitrusten was in het avondzonnetje! Kleine kamer maar zeer smaakvol ingericht.
Ontbijt zeer verzorgd, veel soorten brood en fruit en je kon een eitje vragen naar keuze! Jammer dat Linda, de eigenares alles zelf moest doen en bovendien tegelijk het cafe-restaurant moest runnen. Soms dus wat wachten, maar we hdden tijd! We komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 3 juni 2019

Net terug van 2 dagen Poperinge. We logeerden in hotel de la Paix op de Markt in Poperinge. Het was van bij de aankomst een schot in de roos: verwelkoming door een vriendelijke gastvrouw, een lekker avondmaal met verse producten en daarna een zalig bed. De vele troeven? de sfeervolle inrichting, de kookkunsten van de baas, de kraaknette kamer en badkamer, het gezellige terras, de mooie stadstuin, het uitgebreid ontbijtbuffet, de gedrevenheid van de gastvrouw, de parkeergelegenheid vlakbij. Kortom... fantastisch. We keren er sowieso terug!

Kamertip: Kamer vooraan met uitzicht op het historische marktplein.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 25 november 2018

Klein hotel, centraal gelegen in Poperinge. Prachtige grote kamer met een ruime badkamer met douche en bad. Vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt.
We namen ook het diner in het restaurant, dat was lekker zonder speciaal te zijn.
Conclusie: fan van het hotel, minder van het restaurant.

Kamertip: Kamer 1 met uitzicht op de Grote Markt
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 1 november 2018

Alweer dit hotel bezocht, vlakbij de grote markt te Poperinge. Het onthaal was, zoals altijd, super vriendelijk en heel gemoedelijk. De hotelkamer (4 personen)(154€) lag er spic en span bij. Leuk om een privéterras te hebben en 2 aparte kamers in deze hotelkamer. Alle comfort is aanwezig, al kan misschien een senseo-tje de kers op de taart zijn. Deze keer hebben wij geen ontbijt genomen. Iets te duur (40€ extra) voor het aanbod dit men krijgt. Helaas is dit hotel reeds volgeboekt voor volgend bierfestival (2019). Op zoek naar een ander stekje.

Datum van verblijf: oktober 2018