Beoordeeld op 25 november 2018

Klein hotel, centraal gelegen in Poperinge. Prachtige grote kamer met een ruime badkamer met douche en bad. Vriendelijke ontvangst en lekker ontbijt.
We namen ook het diner in het restaurant, dat was lekker zonder speciaal te zijn.
Conclusie: fan van het hotel, minder van het restaurant.

Kamertip: Kamer 1 met uitzicht op de Grote Markt
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 1 november 2018

Alweer dit hotel bezocht, vlakbij de grote markt te Poperinge. Het onthaal was, zoals altijd, super vriendelijk en heel gemoedelijk. De hotelkamer (4 personen)(154€) lag er spic en span bij. Leuk om een privéterras te hebben en 2 aparte kamers in deze hotelkamer. Alle comfort is aanwezig, al kan misschien een senseo-tje de kers op de taart zijn. Deze keer hebben wij geen ontbijt genomen. Iets te duur (40€ extra) voor het aanbod dit men krijgt. Helaas is dit hotel reeds volgeboekt voor volgend bierfestival (2019). Op zoek naar een ander stekje.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 9 juli 2018

Mooi hotel met slechts 5 kamers. Hadden een mooie kamer op de tweede verdieping aan de voorkant. De ruime kamer is voorzien van een permanente airco , kluisje, ijskast en alles wat men nodig heeft. Mooie moderne badkamer. Lekker ontbijt.

Kamertip: Tot op de eerste verdieping is er een traplift
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 1 december 2017

Na een rit door de Westhoek belandden we in dit zeer kalme hotel in de hoek van de Grote Markt van Poperinge. We vonden er een ruime slaapkamer met open haard, airco en een grote badkamer. Uitstekende fauteuils, prima verlichting en uitstekende bedden.
Kortom een plek waar je - met fraai uitzicht op het Marktplein, volkomen kunt ontspannen.
Wie van betaalbare luxe genieten kan, hier zul je niet teleurgesteld worden. Het veel geprezen restaurant bleek gesloten op woensdag. Er zijn echter voldoende alternatieven dichtbij.
Een aanbeveling: een waterkoker met thee/koffie voor bij het ontwaken zou deugd doen!

Kamertip: Achterzijde heeft minder (verkeers)lawaai
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 29 juni 2017

ruime luxe kamer, prachtige ligging, toffe setting, mooie tuin, met fietsstalling, toffe bediening, ontbijt in leuke omgeving, prachtige salon en dito eetplaats (restaurant), wij hebben geboekt voor een nacht en die was goed,

Datum van verblijf: juni 2017