29 juni 2017 beoordeeld

ruime luxe kamer, prachtige ligging, toffe setting, mooie tuin, met fietsstalling, toffe bediening, ontbijt in leuke omgeving, prachtige salon en dito eetplaats (restaurant), wij hebben geboekt voor een nacht en die was goed,

• Verbleef: juni 2017, reisde met vrienden
15 november 2016 beoordeeld

Goed hotel, mooie ruime kamers. alles netjes en schoon. mooie badkamer!. Goed ontbijt s'ochtends. mooie locatie direct aan de markt, dus mooi centraal. klein maar goed hotel. helaas was het restaurant dicht toen wij er waren dus daar kan ik mijn mening niet over geven. airco was aanwezig op de kamers.

• Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
14 november 2016 beoordeeld

Voor een kerkbezoek in de omgeving van Poperinge, met een Oegandese dominee en vriend, hebben we dit hotel aan het marktplein van Poperinge geboekt. De prijzen in de omgeving zijn voor ons budget aan de maximum kant maar de luxe die we daarvoor terug kregen was zeer aangenaam. We kregen de grote kamer aan de marktkant. Geen balkon maar erg ruim, licht en van alle gemakken voorzien. De kachel kreeg de winterkou bijna niet weg dus zijn we lekker weggekropen onder het dons op de boxsprings en hebben we heerlijk geslapen om de volgende dag uitgerust verder te reizen.

4 sterren vanwege de combinatie prijs (98 euro incl toeristenbelasting) / geen ontbijt (bij te bestellen voor 13,50 pp) / relatief koude kamer en gebrek aan koffie / thee mogelijkheden in de kamer in combinatie met alle luxe, mooie riverdale inrichting, geweldige douche, minibar en lokatie.

Aanrader

Kamertip: De marktkant is erg groot - heeft echter 3 franse balkons dus geen zitje
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
31 oktober 2016 beoordeeld

Voor de tweede maal overnacht in dit hotel. Nog beter dan de eerste keer. Deze keer hadden wij een suite geboekt. Veel ruimte want deze suite bestaat uit 2 aparte kamers voor telkens 2 personen. Alle moderne comfort zoals gratis Wifi, mini-bar, regendouche, bad, ipod aansluiting, airco,... en een eigen buitenterras. Jammer dat er geen koffie-en theefaciliteiten aanwezig waren. Alles is kraaknet. Ontbijt (13,50€) is goed maar niet overdreven uitgebreid. Onthaal is altijd super en dit hotel is een goeie uitvalbasis om Poperinge en omstreken te bezoeken. Een pluspunt is dat er nu een traplift aanwezig is voor de mindervalide mensen onder ons.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
19 oktober 2016 beoordeeld

Mooi kleiner hotel op de markt van Poperinge. Eigenaars zijn heel gastvrij! De kamers voldoen aan alle verwachtingen en zijn ruim. Ontbijt is heel goed in orde. Ideale locatie om de Westhoek te ontdekken.

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden