Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 106
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 106
Hotels.comUS$ 106
PricelineUS$ 112
TravelocityUS$ 106
Beoordeeld op 20 augustus 2021

We waren hier met een groep vrienden en hebben genoten van start tot finish.
Mooie ruime kamers, zeer lekker eten en een ongelofelijke bediening. Vriendelijk en snel, ook al was het druk, bleven ze met de glimlach bedienen.
De keuken is meer dan de moeite waard.
Als we in de buurt komen, gaan we zeker terug; een echte aanrader!

Kamertip: wij sliepen aan de achterzijde en dat was zeker in orde.
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 24 juli 2021

Op zoek naar een overnachtingsplek omdat mijn vast adres in Watou niet beschikbaar was, kon ik hier voor één nacht terecht. Ik logeerde in een mooie gastenkamer even verder om de hoek. Alles was er prima in orde: een goed bed, koffie en thee, flesjes water, een ruime inloopdouche, airco,... In het huisje ernaast bevond zich ook de beveiligde fietsenstalling. Een ideale plek dus voor fietstoeristen.

Datum van verblijf: juli 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 4 augustus 2020

Dit weekend reserveerden we een arrangement in Hotel Amfora. We verbleven 2 nachten in één van de gerenoveerde "deluxe" kamers met zicht op de grote markt. Prima kamer, inloopdouche, airco, goed geïsoleerd van de geluiden van de straat.
We waren op slag gecharmeerd door het vriendelijk onthaal door het personeel. Het dîner "verfijnde keuken" was schitterend. De chef hield rekening met onze vraag om geen look en paprika te gebruiken. De tweede avond nodigden we 2 vrienden uit. Zij waren ook zeer tevreden over het onthaal en de kwaliteit van de aangeboden gerechten! Een aanrader! Het hotel beschikt ook over een terras op de grote markt. Parkeren kan gratis op een paar 100 meter van het hotel. We wensen het hele team te feliciteren voor de kwaliteit van de aangeboden diensten! Top adres!

Kamertip: de gerenoveerde kamers zijn top!
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020

Het was de 2de maal dat wij genoten van het hopscheutenarrangement. De uitbreiding met de nieuwe kamers, bistro en private dining gedeelte zijn een schot in de roos. De gerechten waren top, complimenten aan de keuken, de ontvangst en bediening geven je een "thuis" gevoel.
Geen 2 zonder 3 dus willen we dit hotel en de omgeving ook eens in de zomer komen ontdekken.

Kamertip: Het nieuwe gedeelte heeft een lift.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Verrassend hoe achter de klassieke gevel een mooi gerenoveerd pand zit met ruime, modern ingerichte kamers. Goede geluidsisolatie, stevige bedden, heerlijke douche, voldoende opbergruimte en koffiefaciliteiten (ook een waterkoker maar geen theebuiltjes). Wifi te zwak. Ontbijt was prima met ruime keuze inclusief heerlijke fruitsla. Koffie ook goed maar heb cappuccino gemist.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken