Leg de laagste prijs van deze websites vast
FindHotel
StayForLong
Beoordeeld op 4 augustus 2020

Dit weekend reserveerden we een arrangement in Hotel Amfora. We verbleven 2 nachten in één van de gerenoveerde "deluxe" kamers met zicht op de grote markt. Prima kamer, inloopdouche, airco, goed geïsoleerd van de geluiden van de straat.
We waren op slag gecharmeerd door het vriendelijk onthaal door het personeel. Het dîner "verfijnde keuken" was schitterend. De chef hield rekening met onze vraag om geen look en paprika te gebruiken. De tweede avond nodigden we 2 vrienden uit. Zij waren ook zeer tevreden over het onthaal en de kwaliteit van de aangeboden gerechten! Een aanrader! Het hotel beschikt ook over een terras op de grote markt. Parkeren kan gratis op een paar 100 meter van het hotel. We wensen het hele team te feliciteren voor de kwaliteit van de aangeboden diensten! Top adres!

Kamertip: de gerenoveerde kamers zijn top!
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 15 maart 2020

Het was de 2de maal dat wij genoten van het hopscheutenarrangement. De uitbreiding met de nieuwe kamers, bistro en private dining gedeelte zijn een schot in de roos. De gerechten waren top, complimenten aan de keuken, de ontvangst en bediening geven je een "thuis" gevoel.
Geen 2 zonder 3 dus willen we dit hotel en de omgeving ook eens in de zomer komen ontdekken.

Kamertip: Het nieuwe gedeelte heeft een lift.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Verrassend hoe achter de klassieke gevel een mooi gerenoveerd pand zit met ruime, modern ingerichte kamers. Goede geluidsisolatie, stevige bedden, heerlijke douche, voldoende opbergruimte en koffiefaciliteiten (ook een waterkoker maar geen theebuiltjes). Wifi te zwak. Ontbijt was prima met ruime keuze inclusief heerlijke fruitsla. Koffie ook goed maar heb cappuccino gemist.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi verzorgd hotel. Mooie ruime kamers... geweldige badkamer alle comfort aanwezig ... heel vriendelijke ontvangst en ongelooflijk ontbijt ... mooi ingericht hotel ... hier komen we zeker terug

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven vroeger al eens in dit hotel , we hebben toen een heel leuke tijd gehad. Ook nu werden we heel hartelijk ontvangen in het vernieuwde kader ! De gezelligheid van vroeger is behouden in het modernere karakter van dit hotel. Van ontbijt tot dinner , allen heel verzorgd !

Datum van verblijf: november 2019