122 US$
Booking.com122 US$
eDreams122 US$
CheapTickets122 US$
Beoordeeld op 15 maart 2020

Het was de 2de maal dat wij genoten van het hopscheutenarrangement. De uitbreiding met de nieuwe kamers, bistro en private dining gedeelte zijn een schot in de roos. De gerechten waren top, complimenten aan de keuken, de ontvangst en bediening geven je een "thuis" gevoel.
Geen 2 zonder 3 dus willen we dit hotel en de omgeving ook eens in de zomer komen ontdekken.

Kamertip: Het nieuwe gedeelte heeft een lift.
Datum van verblijf: maart 2020
Beoordeeld op 7 maart 2020

Verrassend hoe achter de klassieke gevel een mooi gerenoveerd pand zit met ruime, modern ingerichte kamers. Goede geluidsisolatie, stevige bedden, heerlijke douche, voldoende opbergruimte en koffiefaciliteiten (ook een waterkoker maar geen theebuiltjes). Wifi te zwak. Ontbijt was prima met ruime keuze inclusief heerlijke fruitsla. Koffie ook goed maar heb cappuccino gemist.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi verzorgd hotel. Mooie ruime kamers... geweldige badkamer alle comfort aanwezig ... heel vriendelijke ontvangst en ongelooflijk ontbijt ... mooi ingericht hotel ... hier komen we zeker terug

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven vroeger al eens in dit hotel , we hebben toen een heel leuke tijd gehad. Ook nu werden we heel hartelijk ontvangen in het vernieuwde kader ! De gezelligheid van vroeger is behouden in het modernere karakter van dit hotel. Van ontbijt tot dinner , allen heel verzorgd !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Super vriendelijke ontvangst. Iedereen was er super vriendelijk. 'savonds gegeten in restaurant. Voortdurend kwam er iemand vragen of alles in orde was en dat was het zeker. Kamers super net,
ruim, goede bedden en heel rustig. Ontbijt was top, vraag of we eitjes wilden en weeral een top vriendelijke bediening. Zeker aanrader!!!!!bedankt voor super ontvangst en aangename sfeer voor eten en ontbijt. Bertrandt, Vande broucke

Datum van verblijf: september 2019