Beoordeeld op 7 maart 2020

Verrassend hoe achter de klassieke gevel een mooi gerenoveerd pand zit met ruime, modern ingerichte kamers. Goede geluidsisolatie, stevige bedden, heerlijke douche, voldoende opbergruimte en koffiefaciliteiten (ook een waterkoker maar geen theebuiltjes). Wifi te zwak. Ontbijt was prima met ruime keuze inclusief heerlijke fruitsla. Koffie ook goed maar heb cappuccino gemist.

Datum van verblijf: maart 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 2 februari 2020 via mobiele applicatie

Heel mooi verzorgd hotel. Mooie ruime kamers... geweldige badkamer alle comfort aanwezig ... heel vriendelijke ontvangst en ongelooflijk ontbijt ... mooi ingericht hotel ... hier komen we zeker terug

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven vroeger al eens in dit hotel , we hebben toen een heel leuke tijd gehad. Ook nu werden we heel hartelijk ontvangen in het vernieuwde kader ! De gezelligheid van vroeger is behouden in het modernere karakter van dit hotel. Van ontbijt tot dinner , allen heel verzorgd !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Super vriendelijke ontvangst. Iedereen was er super vriendelijk. 'savonds gegeten in restaurant. Voortdurend kwam er iemand vragen of alles in orde was en dat was het zeker. Kamers super net,
ruim, goede bedden en heel rustig. Ontbijt was top, vraag of we eitjes wilden en weeral een top vriendelijke bediening. Zeker aanrader!!!!!bedankt voor super ontvangst en aangename sfeer voor eten en ontbijt. Bertrandt, Vande broucke

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op 9 augustus ging de tweede paella avond van 2019 door.
Het weer was een echte meevaller, we konden allen buiten zitten. De koks stonden de paella’s in grote schalen te bereiden naast de vele hongerige bezoekers.
We kregen eerst een heel lekkere en uitgebreide tapas met daarbij een lekker glaasje Cava. En het stak op geen glaasje.
De paella was super super lekker. Iedereen kon meerdere keren aanschuiven. Dan volgde nog een een dessertje op basis van aardbei en dan ook nog een lekker heel speciaal glaasje koffie om de avond af te sluiten.
Een geslaagde avond voor iedereen die er was.
We zien al uit naar volgend jaar.
Proficiat aan gans het Amfora team.

Datum van verblijf: augustus 2019