Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 109
PricelineUS$ 109
Hotels.comUS$ 109
TravelocityUS$ 109
Orbitz.comUS$ 109
FindHotelUS$ 109
Beoordeeld op 6 december 2019 via mobiele applicatie

Wij verbleven vroeger al eens in dit hotel , we hebben toen een heel leuke tijd gehad. Ook nu werden we heel hartelijk ontvangen in het vernieuwde kader ! De gezelligheid van vroeger is behouden in het modernere karakter van dit hotel. Van ontbijt tot dinner , allen heel verzorgd !

Datum van verblijf: november 2019
Beoordeeld op 24 september 2019

Super vriendelijke ontvangst. Iedereen was er super vriendelijk. 'savonds gegeten in restaurant. Voortdurend kwam er iemand vragen of alles in orde was en dat was het zeker. Kamers super net,
ruim, goede bedden en heel rustig. Ontbijt was top, vraag of we eitjes wilden en weeral een top vriendelijke bediening. Zeker aanrader!!!!!bedankt voor super ontvangst en aangename sfeer voor eten en ontbijt. Bertrandt, Vande broucke

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019 via mobiele applicatie

Op 9 augustus ging de tweede paella avond van 2019 door.
Het weer was een echte meevaller, we konden allen buiten zitten. De koks stonden de paella’s in grote schalen te bereiden naast de vele hongerige bezoekers.
We kregen eerst een heel lekkere en uitgebreide tapas met daarbij een lekker glaasje Cava. En het stak op geen glaasje.
De paella was super super lekker. Iedereen kon meerdere keren aanschuiven. Dan volgde nog een een dessertje op basis van aardbei en dan ook nog een lekker heel speciaal glaasje koffie om de avond af te sluiten.
Een geslaagde avond voor iedereen die er was.
We zien al uit naar volgend jaar.
Proficiat aan gans het Amfora team.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019

Een weekendje Westhoek gedaan en gekozen om te verblijven in Hotel Amfora.
De ligging van het hotel is ideaal, in het centrum van Poperinge, pal op de Grote Markt. Poperinge is zelf een aangename stad waar ook heel wat te doen is en bovendien ligt Popering ook heel dicht bij Ieper en alle andere toeristische bezienswaardigheden van de streek.
Parkeren voor kortere tijd kan je voor het hotel op een betalende parking (maar omdat je na 18u niet moet betalen, op zondag ook niet en je ook telkens een halfuurtje gratis mag parkeren kan je er toch van genieten voor een klein prijsje), voor langere tijd is er een gratis parking op een paar minuutjes stappen van het hotel.
De ontvangst in het hotel was heel erg hartelijk, door de vrouw des huizes. Een vriendelijk woordje, een glimlach, niet opdringerig maar aanwezig voor elke vraag of tip. We kregen ook onmiddellijk een aantal tips aan de hand van wat we wilden gaan doen.
Wij kozen voor het arrangement "leven in de brouwerij" met een extra overnachting met ontbijt.
De kamer is ruim met een heel ruime badkamer. Alles wat men nodig heeft is aanwezig. De kamer is niet modern maar is wel heel sfeervol en wij vonden de kamer ideaal passend bij het hotel en de omgeving. Super goede en hel grote bedden. Warm ingericht zonder overdrijven. Er is een waterkoker voor koffie en thee op de kamer. In de gans is er een frigo via het "honesty bar principe". Wij vinden een frigo op de kamer handig voor een aantal zaken die wij meenemen voor gebruik op de kamer maar omdat het nog niet super warm was, hebben we dat niet echt als een nadeel gezien.
We hadden een badjas op de kamer, al vinden wij het vreemd om maar één badjas te hebben voor twee personen, wat wel vaker zo is in een hotel.
De produkten in de badkamer waren van Yves Rocher en roken heerlijk, bodylotion hebben wij gemist want die hadden we niet meegenomen en was er niet voorhanden. De badkamer is heel ruim met een toilet dat een beetje afgeschermd is van de badkamer, een groot raam (heel handig voor ventilatie en frisse lucht), dubbele lavaba en een heel ruime douche, alleen jammer dat zo'n ruime douche geen regendouche is maar een "normale" sproeier. Heel groot pluspunt: stopcontacten in de badkamer.
We hadden ook een gezellig en ruime zetel in de kamer waar het comfortabel zitten was. De TV is aan de kleine kant maar wij hebben die ook niet nodig, al kan ik me voorstellen dat dit voor sommige mensen misschien minder praktisch is.
De bar van het hotel is een heel gezellige ruimte en er is ook een heel ruim aanbod op de kaart, voor elk wat wils. Het terras is subliem, op de markt van Poperinge, ruim, gezellig en bij zonnig weer heerlijk toeven.
Het ontbijt was in orde, behoorlijk ruim assortiment, geen enorme hoeveelheden maar alles wordt mooi aangevuld en zo heb je verse produkten. Verschillende soorten charcuterie, kazen, fruit, yoghurt, hartige en zoete broodjes, ... zelfs gerookte zalm. Meer dan wat men nodig heeft voor een gevarieerd ontbijt. Bij aankomst krijg je ook een heerlijk glas vers geperst sinaasappelsap en dat is pure luxe. Koffie, thee, chocolademelk, ... alles naar believen en een eitje naar keuze wordt je ook aan tafel bediend. Met honger ga je hier niet van tafel en er is voor iedereen iets naar wens.
Op zaterdagavond hebben we gedineerd in het hotel, we hadden het arrangement "leven in de brouwerij". Men had heel goed rekening gehouden met het feit dat één van ons geen asperges lust en dus werd het menu aangepast. Het eten was heel erg lekker, de bediening voortreffelijk en super vriendelijk, zoals bij het volledige team in het hotel. Wat wij als kleine opermerkingen hadden ivm het diner is dat het restaurant heel rumoerig was, maar dat lag vooral aan de anderer gasten (en misschien een klein beetje aan de akoestiek), een romantische tête-à-tête was het daardoor niet, we konden gesprekken van een aantal tafels na ons perfect volgen. En de verschillende gerechten kwamen voor ons veel te snel na elkaar, iets wat ik bij een volgend bezoek zeker zou vermelden op voorhand. Men had ons gevraagd om tussen 19u en 19u30 aan tafel te gaan, wat wij ideaal vonden, maar net daardoor begrepn we niet waarom de "gangen" zo snel op elkaar volgden.
Ons verblijf was enorm geslaagd, we werden aangenaam verrast door de stad, het warme welkom in het hotel, de goede locatie, de hartelijkheid van het volledige team dat er alles aan doet om je in de watten te leggen, we hadden een heel fijn weekend en zullen zeker nog terugkomen want er is nog veel in de streek dat we willen doen. Wij kunnen dit hotel dan ook alleen maar aanraden en willen het ganse team bedanken.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 maart 2018

Vriendelijk en warm onthaal bij aankomst. Zeer goed gelegen in het centrum en niet ver van het station. Mooie kamer met alles voorzien. Het ontbijt zeer OK, genoten van het lekker eten in het restaurant met een zeer vriendelijke bediening. Geslaagd weekend.

Datum van verblijf: maart 2018