Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben een week geboekt hier via bookings ,het is een heerlijk relax parkje met hele mooie kamers met alles erop en aan , wij hebben gekozen voor alleen logies , want er is een heel gezellig balkon bij in de schaduw

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 april 2018

Weinig of geen negatieve punten. Zeer rustig en alles netjes. Het was nog geen hoogseizoen dus...
Wat ons wel opviel was dat er heel weinig parkeerplaatsen zijn zelf nu in de kalmere periode was het soms zoeken.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 8 november 2017

Prima resort met een aantal fijne zwembaden. Rustig verblijf en vriendelijke mensen. Verder veel informatie over de omgeving. Het eten is prima maar vergeleken met de lokale restaurants aan de dure kant.

Kamertip: All rooms are very quiet.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 3 juli 2017

Leoniki is een prima middenklasse hotel met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Het hele resort ziet er prachtig uit, is prima onderhouden en daarnaast mooi schoon. De meerder zwembaden zien er prachtig uit en hebben voldoende bedjes, waardoor je op ieder moment van de dag een bedje tot je beschikking hebt. In dit hotel dus geen asociale tokkie-Nederlanders die 's ochtends bedjes gaan reserveren. Toen wij er waren, verbleven er opvallen veel ouderen. Wellicht had dit met de reisperiode te maken (juni '17).

De appartementen zijn ruim en volledig ingericht. Het enige jammere aan de appartementen is dat veel terrasjes aan de looppaden grenzen. Dit geeft 's avonds een beetje het gevoel alsof je over een camping wandelt.

Bij het inchecken word je netjes opgevangen met een koud welkomsdrankje en krijg je een soort introductie. De introductie blijkt een soort verkooppraatje te zijn voor een lidmaatschap voor Grecotel, de keten waar Leoniki toe behoort. Toen we aangaven geen interesse te hebben was het gesprek ook meteen klaar, maar kregen we wel meteen een boze blik. Vervolgens mochten we zelf de zware koffers in 30 graden naar de kamer slepen. Of dit met onze afwijzing te maken had, weet ik niet zeker. Later zagen we dat de koffers voor andere mensen wél naar de kamers werd gebracht. Geen groot probleem voor ons, wel opvallend.

Een paar minpunten:

-De wifi is praktisch onbruikbaar. Het is zo traag dat je werkelijk geen mail kan versturen en geen pagina kan laden. Anno 2017 kan dit echt niet meer.

-Het personeel is over het algemeen zeer vriendelijk en behulpzaam, maar spreekt zeer beroerd Engels. We hadden op een gegeven moment een kamer-pasje gevonden en wilden deze netjes afgeven bij de receptie. Met geen mogelijkheid konden we het personeel duidelijk maken dat wij deze hadden gevonden en dat het dus niet ons pasje was.

-De schoonmaak van de appartementen gebeurt 6 maal per week, maar erg gehaast, waardoor er nog al eens wat wordt overgeslagen. De schoonmaaksters zijn allemaal er gehaast en gestrest. Het is overduidelijk dat de arme dames onder druk staan en dat ze weinig tijd krijgen om een appartement schoon te maken. Ze doen overduidelijk wel vreselijk hun best.

-Voor een kluisje moet ruim €30 worden betaald voor 14 dagen. Onnodig en overdreven. In veel hotels is dit tegenwoordig gratis.

-De prijzen van de restaurant/poolbar gaan, vergeleken bij de andere horeca buiten het hotel, helemaal nergens over. Voorbeeld: ruimt €3 voor een biertje, ruim €10 voor een hamburger en €11 voor een mojito. Geen wonder dat vrijwel niemand wat bestelt. Zelf eten en drinken meenemen naar het zwembad is gelukkig gewoon toegestaan.

Overigens hadden wij geen half pension of ontbijt genomen, dus hierover kunnen wij niet oordelen. Ontbijt- en dinetbuffet zag er van een afstand wel verzorgd uit. In de nabijheid van het hotel veel restaurants en andere opties voor ontbijt en diner, allemaal erg goedkoop. Half pension of ontbijt bij het hotel afnemen is dan ook niet nodig.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 25 mei 2017

Wij hadden een luxe appartement, met boven een slaap gelegenheid en beneden een woon- eet gedeelte. Vooral de badkamer vonden wij erg mooi met een stortdouche (geen bad),
Prijzen van de bar en eten vonden wij aan de prijs, zodoende weinig besteed daar. In de buurt genoeg leuke tentjes, zoals bijv. Taverna Yannis en Mr. Gyros.
Complex ziet er erg netjes en verzorgd uit, heeft meerdere zwembaden die niet overdreven druk zijn. Je kunt er lekker relaxen ,lekkere ligbedden (ook voor langere mensen, in die categorie val ik).

Kamertip: In het midden van het complex heb je het minste last van eventuele overlast van de wegen. Vonden het zelf niet heel storend.
Datum van verblijf: mei 2017