Castello Bianco Hotel
142 US$
139 US$
  • Gratis parkeren
Cretan Sun(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
82 US$
  • Gratis parkeren
Eveline Apartments(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
89 US$
  • Zwembad
164 US$
159 US$
  • Gratis parkeren
Hotel Pinelopi(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
75 US$
Zie aanbieding
Ariadne Hotel Platanes(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
63 US$
Besparingsmelding! 43% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 43% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 110 US$ per nacht.

Varvaras Diamond Hotel(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
76 US$
    Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 99 US$ per nacht.

Hotel Elida(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
    47 US$
    • Gratis parkeren
    Grand Leoniki Residence(Platanias)(Heel veel waar voor je geld!)
    102 US$
    78 US$
    • Zwembad
    Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 92 US$ per nacht.

654 US$
    635 US$
    Een TripAdvisor-lid
    23 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi gerenoveerd appartement. Vriendelijke medewerkers. Een ideaal plaatje, maar langs het appartement loopt een zeer drukke doorgaande weg met 24 uur zwaar verkeer. Deze weg is helaas door het hele appartementengebouw te horen. En zeker in de kamers die recht op deze weg uitkijken heb je geen moment rust. Buiten deze weg alleen maar lof.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
    Ioannis A, Manager van Castello Bianco Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 juni 2017

Dear Guest,
    We thank you for your comment which is important to us.
    We are glad you like the hotel and the way we have renovated it.
    Concerning the road, to my opinion the hotel has the noise of any building that is in a city or in a busy place, no more no less. We do understand that to some people used in rural area it sounds more busy and more noisy, but the vast majority of our guests are not disturbed by it. Moreover all rooms are air-conditioned because of the heat in Crete in the summer months. With the air-condition on, it is an extremely quiet place. I live myself in an apartment inside the hotel. My apartment is located the nearest possible to traffic and I really cannot hear anything with my air-conditioning on.
    In any case, we are glad you liked the hotel, the service and all the rest. As usual, we always try hard in order to offer the best we can and which depends on us.
    Kind regards

26 oktober 2017 beoordeeld

• Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
    Ioannis A, Manager van Castello Bianco Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 januari 2018

5 september 2017 beoordeeld

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    Ioannis A, Manager van Castello Bianco Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 september 2017

25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    Ioannis A, Manager van Castello Bianco Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

11 augustus 2017 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
    Ioannis A, Manager van Castello Bianco Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 augustus 2017