Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Booking.com
Priceline
Agoda.com
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beĆÆnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (73)
Beoordelingen filteren
73 resultaten
Waardering van reizigers
50
20
2
1
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
50
20
2
1
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
7 - 12 van 73 beoordelingen
Beoordeeld op 1 april 2021 via mobiele applicatie

Prachtig hotel, gelegen in een idyllisch dorpje. Nooit geziene prijs-kwaliteit verhouding. Zeer mooie ruime kamer, heel vriendelijke uitbaters, heerlijk diner! Tevens alles goed en praktisch geregeld mbt covid voorschriften. Wij gaan zeker terug, aanrader!

Datum van verblijf: maart 2021
Reistype: Reisde met een partner
Bedank nikol822
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 14 februari 2020

Kamer is heel goed, prachtige badkamer, zalig bed en heel netjes.
Over het eten kunnen we wederom lyrisch zijn. Voor ons 3 Michelin sterren waard !!!!
Dit was ons vierde keer, we komen terug. Gelegen in een idyllisch dorpje.

Kamertip: Niet goed te been? Beneden ook een kamer!
Datum van verblijf: januari 2020
    • Locatie
    • HygiĆ«ne
    • Service
2  Bedank Lutgart S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 december 2019 via mobiele applicatie

Ons jaarlijkse bezoek aan Jurgen en Curina in hotel Le Fenil. En zoals steeds een fantastische ervaring. Op gastronomisch vlak verwend en de kamers zoals steeds piekfijn!
Het dorpje Celles is ƩƩn van de mooiste in onze Ardennen.
Een bezoekje waard!

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank Jurgen_DE_L
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Voor ons was het al de 3e keer dat wij dit hotel boekten. We keken erg uit naar een gezellige avond met vrienden. Het diner was zoals we verwachtten, weer op en top, af!! Onze complimenten vd chef! Jammer genoeg was de gastvrouw niet zo netjes naar ons toe, toen we nog een drankje wilden nuttigden in de salon. We werden op een niet zo beleefde manier buitengezet, om 23.20u
Toen we op de kamer nog wat aan het napraten waren met ons gezelschap, stormde de gastvrouw met een klop gelijk onze kamer binnen met de boodschap dat we moesten gaan slapen, en dat we te luidruchtig waren?!! Redelijk onbeschoft zou ik zeggen!!
Het was 23u30.... we waren wel ah praten maar zeker niet te luid.... dit was er ver over voor ons.
Over de hele lijn was ze eigenlijk niet zo vriendelijk. In vergelijking met de vorige keren was er een zeer groot verschil!! Jammer want het was zeker ƩƩn van onze favoriete plaatsjes om naartoe te gaan.
Ontbijt was basic maar ok. Gelukkig werden we hier vriendelijk ontvangen door de gastheer!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank An W
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurgen C, Eigenaar van Le Fenil Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Jammer dat u het nachtelijk aspect zo hebt bevonden. U moet toch kunnen begrijpen dat er geen nachtlawaai kan zijn? U hebt dit misschien anders ervaren, maar na een paar glaasjes op doen we dat allemaal wel...

Het is helaas niet mogelijk met een groot gezelschap s nachts na middernacht op ƩƩn kamer te vertoeven. U vond het niet luid gaan, maar gesprek en gelach kon tot beneden worden mede gevolgd. Alle kamers monden uit in 1 centrale gang , de gesprekken waren zeker te horen door de andere slapende gasten. Andere kamers waren reeds geruime tijd gaan slapen. Indien we het kamerfeestje, en dit na middernacht om 00h20, niet hadden gevraagd af te ronden, zouden we s morgens helaas bemerkingen krijgen van gasten dat het hotel te luidruchtig is bij nachtrust. Dit kan echt niet. Geen enkele slapende gast is tevreden wanneer hij s nachts wordt gewekt daar een gezellig samen zijn in de kamer naast de zijne.

Tijdens de week sluit de bar om 23h. Dit staat mooi aangegeven in de informatiemap op de kamer en in een uithangbordje in het salon. Om 7h start een nieuwe werkdag om het ontbijt voor te bereiden. Indien we een goede service willen aanbieden, zijn enkele uurtjes slapen een echte must tijdens een druk seizoen. We staan er immers 7 op 7 om gasten te ontvangen. Na het avondmaal hebt u nog een drankje kunnen nuttigen in de bar en hebt u geruime tijd kunnen napraten. Waarop er inderdaad om 23h40, toch al tijdje na sluitingsuur, de mededeling werd gemaakt dat we zouden afsluiten. Is dit dan zo een onredelijk uur tijdens de week?

Dat u s nachts de gastvrouw onvriendelijke vindt, misschien kan dit wel als u niet hoort wat u wil horen. Het was een topdag geweest waarop iedereen heel tevreden was, enkel met het nachtgebeuren was niemand gelukkig. Stressvol voor een gastvrouw die ook aan de belangen van slapende gasten denkt. Maar iemand moet de boodschap brengen...

We willen u alsnog hartelijk bedanken voor uw verblijf. Het is voor ons altijd een genoegen u te mogen ontvangen. Enkel het nachtelijk beleven is deze keer wat tegengevallen… We hopen dat we u in alle rust nog mogen weder ontvangen om te genieten van een culinaire avond, een gezellige babbel en een stille nachtrust…. 😊 Vriendelijke groeten, Hotel Le Fenil

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 november 2019

Curina is een fijne gastvouw de gastvrijheid staat voorop we hebben een leuke tijd gehad in jullie hotel en hebben genoten van de rust de mooie en nette kamers met prima bedden.
Jurgen is een prima kok de wildmenu was schitterend verse ingrediƫnten en mooie creaties, ook het ontbijt was prima.
Onze hond was heel welkom wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank T3604VKmdc
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken