Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Neem contact op met de accommodatie voor beschikbaarheid.
Er zijn nog vergelijkbare hotels beschikbaar.
Alles weergeven
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (65)
Beoordelingen filteren
65 resultaten
Waardering van reizigers
43
19
2
1
0
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
43
19
2
1
0
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
4 - 9 van 65 beoordelingen
Beoordeeld op 3 december 2019 via mobiele applicatie

Voor ons was het al de 3e keer dat wij dit hotel boekten. We keken erg uit naar een gezellige avond met vrienden. Het diner was zoals we verwachtten, weer op en top, af!! Onze complimenten vd chef! Jammer genoeg was de gastvrouw niet zo netjes naar ons toe, toen we nog een drankje wilden nuttigden in de salon. We werden op een niet zo beleefde manier buitengezet, om 23.20u
Toen we op de kamer nog wat aan het napraten waren met ons gezelschap, stormde de gastvrouw met een klop gelijk onze kamer binnen met de boodschap dat we moesten gaan slapen, en dat we te luidruchtig waren?!! Redelijk onbeschoft zou ik zeggen!!
Het was 23u30.... we waren wel ah praten maar zeker niet te luid.... dit was er ver over voor ons.
Over de hele lijn was ze eigenlijk niet zo vriendelijk. In vergelijking met de vorige keren was er een zeer groot verschil!! Jammer want het was zeker één van onze favoriete plaatsjes om naartoe te gaan.
Ontbijt was basic maar ok. Gelukkig werden we hier vriendelijk ontvangen door de gastheer!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank Anvadest
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurgen C, Eigenaar van Le Fenil Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 december 2019

Jammer dat u het nachtelijk aspect zo hebt bevonden. U moet toch kunnen begrijpen dat er geen nachtlawaai kan zijn? U hebt dit misschien anders ervaren, maar na een paar glaasjes op doen we dat allemaal wel...

Het is helaas niet mogelijk met een groot gezelschap s nachts na middernacht op één kamer te vertoeven. U vond het niet luid gaan, maar gesprek en gelach kon tot beneden worden mede gevolgd. Alle kamers monden uit in 1 centrale gang , de gesprekken waren zeker te horen door de andere slapende gasten. Andere kamers waren reeds geruime tijd gaan slapen. Indien we het kamerfeestje, en dit na middernacht om 00h20, niet hadden gevraagd af te ronden, zouden we s morgens helaas bemerkingen krijgen van gasten dat het hotel te luidruchtig is bij nachtrust. Dit kan echt niet. Geen enkele slapende gast is tevreden wanneer hij s nachts wordt gewekt daar een gezellig samen zijn in de kamer naast de zijne.

Tijdens de week sluit de bar om 23h. Dit staat mooi aangegeven in de informatiemap op de kamer en in een uithangbordje in het salon. Om 7h start een nieuwe werkdag om het ontbijt voor te bereiden. Indien we een goede service willen aanbieden, zijn enkele uurtjes slapen een echte must tijdens een druk seizoen. We staan er immers 7 op 7 om gasten te ontvangen. Na het avondmaal hebt u nog een drankje kunnen nuttigen in de bar en hebt u geruime tijd kunnen napraten. Waarop er inderdaad om 23h40, toch al tijdje na sluitingsuur, de mededeling werd gemaakt dat we zouden afsluiten. Is dit dan zo een onredelijk uur tijdens de week?

Dat u s nachts de gastvrouw onvriendelijke vindt, misschien kan dit wel als u niet hoort wat u wil horen. Het was een topdag geweest waarop iedereen heel tevreden was, enkel met het nachtgebeuren was niemand gelukkig. Stressvol voor een gastvrouw die ook aan de belangen van slapende gasten denkt. Maar iemand moet de boodschap brengen...

We willen u alsnog hartelijk bedanken voor uw verblijf. Het is voor ons altijd een genoegen u te mogen ontvangen. Enkel het nachtelijk beleven is deze keer wat tegengevallen… We hopen dat we u in alle rust nog mogen weder ontvangen om te genieten van een culinaire avond, een gezellige babbel en een stille nachtrust…. Vriendelijke groeten, Hotel Le Fenil

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 november 2019

Curina is een fijne gastvouw de gastvrijheid staat voorop we hebben een leuke tijd gehad in jullie hotel en hebben genoten van de rust de mooie en nette kamers met prima bedden.
Jurgen is een prima kok de wildmenu was schitterend verse ingrediënten en mooie creaties, ook het ontbijt was prima.
Onze hond was heel welkom wij komen zeker terug.

Datum van verblijf: november 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank T3604VKmdc
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 8 november 2019

Kom vooral NIET toe voor 16 uur want je komt er niet in zelfs niet om iets te drinken.
De gastvrouw is kortaf-direct maar correct ... sympathiek is toch iets anders.
De kamers zijn nogal gehorig. Een waterkoker op de kamer met oploskoffie of thee is echt geen luxe maar een aanrader. Als je in het salon zit mag je meegenieten van de discussies in de keuken. In de brochure staat .."kom in het salon genieten van het aperitief bij de open haard" .. maar de haard brandt niet en het is te fris. Gastvrouw begeleidt de gasten niet naar hun tafel maar wijst van aan de deur de plaats toe. De te verkrijgen dranken zijn behoorlijk prijzig (glas amaretto 8,-euro).
De kamer en de badkamer zijn kraaknet met een goede matras om te slapen.
De chef tovert heerlijk lekker eten op tafel.

Datum van verblijf: november 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
1  Bedank Christinetruyen
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Jurgen C, General Manager van Le Fenil Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2019

Beste mevrouw.

Met ons antwoord hopen wij u wat inzicht te kunnen geven op uw bemerkingen.

Iedereen houdt van een nette kamer en badkamer. Wij kunnen dat enkel waarborgen als we de tijd krijgen om het hotel schoon te maken. Dat gebeurt na het opruimen van ontbijt en uitchecken van gasten tussen 11h en 16h. Van boven tot onder, de kamers, het restaurant en alsook de bar. Op maandag beginnen we om 7h om alle hoekjes erbij te nemen. IN de reservatie bevestiging vermelden wij heel duidelijk dat er kan worden ingecheckt vanaf 16H door reden van schoonmaak. Wanneer u uren vroeger aankomt, kan het inderdaad dat we er nog niet klaar voor zijn u te ontvangen. Als kleinschalig hotel werken wij als gastheer/vrouw volop mede aan alle taken, waaronder ook de schoonmaak, de receptie, het restaurant, de bar en de afwas… Na de schoonmaak moeten we ook onszelf even opfrissen om nieuwe gasten te kunnen ontvangen op een nette ordentelijke manier. En dat alles in een paar uurtjes tijd.
Het hotel beschikt over twee salons. Daar u een plaatsje gekozen hebt het dicht bij onze keukendeur, hebt u inderdaad kunnen mede genieten van onze gesprekken.
De keuken is het hart van onze zaak. Er wordt er gewerkt van s morgens 7h30 tot s avonds 00h, non stop. Hier wordt graag gebabbeld, en als het kan gelukkig ook eens gelachen. Bij een lange intense werkdag mag dat wel. Maar dit gebeurt altijd in alle discretie.

Wij kiezen bewust geen koelkast en drankvoorzieningen aan te bieden in de kamer. Daar er van s morgens tot bij slapen gaan de mogelijkheid is om iets te drinken in het salon, of indien u dit graag wenst kan u alles verkrijgen aan de kamer waar u in alle stilte en alleen kan vertoeven. Wij zijn er altijd om u te bedienen.

De openhaard hebben wij tijdens uw verblijf inderdaad niet aangelegd. Het was 24° graden in het salon, aldus zeker warm genoeg. Indien wij deze er nog hadden wij aangelegd, zou het veel te warm worden. Verder in de week bij het dalen van de buitentemperatuur hebben wij wel de haard aanlegd. Alsook in het restaurant. Mocht u dit eventjes hebben gevraagd, hadden wij dit alsnog met plezier voor u gedaan.

Wanneer u het restaurant binnen stapt, dan wordt u uitgelegd waar er nog tafels beschikbaar zijn en dat u mag kiezen waar u graag gaat zitten. Waar u zich goed voelt mag u een tafeltje kiezen. Wij houden niet van vooropgestelde plaatsen daar we graag de keuze laten, aan het raam, aan de muur, in het midden… Als volgt komen wij aan tafel om het menu aan u voor te stellen en u de drankenkaart aan te bieden.

Wij geven elke dag het beste van onszelf om enkel het aller beste aan de gasten te kunnen geven. Wij staan altijd bereid te helpen. Indien u vragen of bemerkingen hebt, mag u zich altijd tot ons richten. Wij proberen daar een oplossing voor te zoeken. Via social media kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.

Wij nemen uw opmerkingen mede en proberen hier iets uit te halen om nog voor verbetering in onze diensten te zorgen.

Met de meest vriendelijke groeten,
Hotel Le Fenil

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 november 2019

Voor het eerst hier met een bevriend stel gelogeerd. De naam wildarrangement dekt volledig de lading. Het eten was heeeeeeel lekker. Bedankt voor het recept van de boschampignonsoep .Heel vriendelijke ontvangst en mooie nette kamers. ook het ontbijt mag er wezen.
een echte aanrader !!

Kamertip: Er is geen lift aanwezig maar er is een mooie kamer op het gelijkvloers.
Datum van verblijf: oktober 2019
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank johan v
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heel fijne keuken, lieve mensen, heerlijke kok die je keer op keer culinair bevredigt. Supermooi hotel, onbegrijpelijk dat zij ‘maar’ 3 sterren hebben. Verdienen zeker een 4*.
Doe zo voort, wij komen terug!!

Datum van verblijf: oktober 2019
Reistype: Reisde met een partner
1  Bedank Marc V
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Meer beoordelingen bekijken