Beste mevrouw.
Met ons antwoord hopen wij u wat inzicht te kunnen geven op uw bemerkingen.
Iedereen houdt van een nette kamer en badkamer. Wij kunnen dat enkel waarborgen als we de tijd krijgen om het hotel schoon te maken. Dat gebeurt na het opruimen van ontbijt en uitchecken van gasten tussen 11h en 16h. Van boven tot onder, de kamers, het restaurant en alsook de bar. Op maandag beginnen we om 7h om alle hoekjes erbij te nemen. IN de reservatie bevestiging vermelden wij heel duidelijk dat er kan worden ingecheckt vanaf 16H door reden van schoonmaak. Wanneer u uren vroeger aankomt, kan het inderdaad dat we er nog niet klaar voor zijn u te ontvangen. Als kleinschalig hotel werken wij als gastheer/vrouw volop mede aan alle taken, waaronder ook de schoonmaak, de receptie, het restaurant, de bar en de afwas⦠Na de schoonmaak moeten we ook onszelf even opfrissen om nieuwe gasten te kunnen ontvangen op een nette ordentelijke manier. En dat alles in een paar uurtjes tijd.
Het hotel beschikt over twee salons. Daar u een plaatsje gekozen hebt het dicht bij onze keukendeur, hebt u inderdaad kunnen mede genieten van onze gesprekken.
De keuken is het hart van onze zaak. Er wordt er gewerkt van s morgens 7h30 tot s avonds 00h, non stop. Hier wordt graag gebabbeld, en als het kan gelukkig ook eens gelachen. Bij een lange intense werkdag mag dat wel. Maar dit gebeurt altijd in alle discretie.
Wij kiezen bewust geen koelkast en drankvoorzieningen aan te bieden in de kamer. Daar er van s morgens tot bij slapen gaan de mogelijkheid is om iets te drinken in het salon, of indien u dit graag wenst kan u alles verkrijgen aan de kamer waar u in alle stilte en alleen kan vertoeven. Wij zijn er altijd om u te bedienen.
De openhaard hebben wij tijdens uw verblijf inderdaad niet aangelegd. Het was 24° graden in het salon, aldus zeker warm genoeg. Indien wij deze er nog hadden wij aangelegd, zou het veel te warm worden. Verder in de week bij het dalen van de buitentemperatuur hebben wij wel de haard aanlegd. Alsook in het restaurant. Mocht u dit eventjes hebben gevraagd, hadden wij dit alsnog met plezier voor u gedaan.
Wanneer u het restaurant binnen stapt, dan wordt u uitgelegd waar er nog tafels beschikbaar zijn en dat u mag kiezen waar u graag gaat zitten. Waar u zich goed voelt mag u een tafeltje kiezen. Wij houden niet van vooropgestelde plaatsen daar we graag de keuze laten, aan het raam, aan de muur, in het midden⦠Als volgt komen wij aan tafel om het menu aan u voor te stellen en u de drankenkaart aan te bieden.
Wij geven elke dag het beste van onszelf om enkel het aller beste aan de gasten te kunnen geven. Wij staan altijd bereid te helpen. Indien u vragen of bemerkingen hebt, mag u zich altijd tot ons richten. Wij proberen daar een oplossing voor te zoeken. Via social media kunnen wij helaas niets meer voor u betekenen.
Wij nemen uw opmerkingen mede en proberen hier iets uit te halen om nog voor verbetering in onze diensten te zorgen.
Met de meest vriendelijke groeten,
Hotel Le Fenil