Beoordeeld op 16 augustus 2017

Dit mooie hotel met super chef bezorgt je een onvergetelijke culinaire verwennerij!
Nette kamer met goedwerkende douche. Goed bed en rustige omgeving! Nachtrust gegarandeerd! Dit hotel ligt in het lieflijke Celles deelgemeente van Houyet. De omgeving is bosrijk, ideaal voor mooie wandelingen.

Beoordeeld op 15 augustus 2017

We waren met z'n vieren van maandag 7 tot en met woensdag 9 te gast in le Fénil, voor de derde keer al, maar zeker niet voor de laatste keer. Het was er weer echt top! Zeer gastvrij onthaal, mooie ruime kamers,... De maaltijden 's avonds zijn zeer verzorgd en echt lekker. Een mooie, fijne wijnkaart. Je krijgt er met de glimlach uitleg over de wandelingen in de buurt. De streek is prachtig, het dorpje gezellig en zeer rustig. De wandeling naar Foy-sainte-Anne is zeer mooi en daar konden we voor onze honger terecht in het gezellige 'Au vieux Marronnier'. Een echte aanrader! Bedankt Curina en echtgenoot!

Kamertip: Kies een kamer type A
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Ben niet gewoon beoordelingen te geven, maar deze maal kan ik het toch niet laten : dit is een topper ! Ontvangst, gastvrijheid, rust, kamer, en last but not least culinaire verwennerij . Voor deze prijs/kwaliteit kan men zeker niet beter vinden. In het nederlands : men zegge het voort . In het frans : ca vaut le detour . Ons zien ze zeker terug voor het wildarrangement .

Beoordeeld op 21 februari 2017

Een weekend genoten van heel lekker eten, super! Op vrijdagavond een 4gangenmenu. Op zaterdagavond een zesgangenmenu met aangepaste wijnen. Het eten was telkens superlekker, verfijnd, echte smaakbommetjes op je bord. De bijhorende wijnen uitstekend en werden goed aangevuld. Een gezellig salon met open haard en uitgebreide kaart (check de gin-kaart) en goede bediening. Kortom onze smaakpapillen werden serieus verwend!!

Kamertip: Kies een kamertype A, is ruimer dan een type B.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Na een vriendelijk ontvangst (in het Nederlands) korte wandeling gedaan in het dorpje. Mooi dorpje en ideaal in de herfst. Savonds is het eten van hoge kwaliteit. Echt een aanrader in het wild seizoen. De kamers zijn niet groot, maar zeker voldoende. Wie heeft immers een grote kamer nodig als je al tafelt van 19u30 u tot 22u...

Datum van verblijf: november 2016