Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 8 augustus 2017

Ben niet gewoon beoordelingen te geven, maar deze maal kan ik het toch niet laten : dit is een topper ! Ontvangst, gastvrijheid, rust, kamer, en last but not least culinaire verwennerij . Voor deze prijs/kwaliteit kan men zeker niet beter vinden. In het nederlands : men zegge het voort . In het frans : ca vaut le detour . Ons zien ze zeker terug voor het wildarrangement .

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 21 februari 2017

Een weekend genoten van heel lekker eten, super! Op vrijdagavond een 4gangenmenu. Op zaterdagavond een zesgangenmenu met aangepaste wijnen. Het eten was telkens superlekker, verfijnd, echte smaakbommetjes op je bord. De bijhorende wijnen uitstekend en werden goed aangevuld. Een gezellig salon met open haard en uitgebreide kaart (check de gin-kaart) en goede bediening. Kortom onze smaakpapillen werden serieus verwend!!

Kamertip: Kies een kamertype A, is ruimer dan een type B.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Na een vriendelijk ontvangst (in het Nederlands) korte wandeling gedaan in het dorpje. Mooi dorpje en ideaal in de herfst. Savonds is het eten van hoge kwaliteit. Echt een aanrader in het wild seizoen. De kamers zijn niet groot, maar zeker voldoende. Wie heeft immers een grote kamer nodig als je al tafelt van 19u30 u tot 22u...

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 1 november 2016

Flinke recente uitbouw, zeer mooi. Het vroegere "bruine salon" behouden, best gezellig. Wifi-internet vertoont gaten en slakkengang. Eten lekker, met gastronomische tint, en ruim voldoende. Wijnkeuze voldoende ruim. Een paar wandelroutes in de buurt. Hottelletje is een beste plaats voor verkenning tot 30km in de omtrek. Verhouding kwaliteit/prijs zeer goed.

Kamertip: Single kamers zijn "very single" in ruimte (grootte mobilhome)
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 oktober 2016

wij zijn hier al een paar maal geweest en het blijft steeds zeer aangenaam op elk gebied.De kamers zijn in een oude stijl wat zeer mooi is en met alle moderne comfort, het eten is zeer aan te raden .wij komen hier zeker terug, want ge wordt hier zeer goed ontvangen door de vriendelijke gastvrouw die ook je taal spreekt

Kamertip: Heb al twee maal een ander kamer gehad en telkens zeer tevreden.
Datum van verblijf: oktober 2016