Beoordeeld op 4 november 2016 via mobiele applicatie

Na een vriendelijk ontvangst (in het Nederlands) korte wandeling gedaan in het dorpje. Mooi dorpje en ideaal in de herfst. Savonds is het eten van hoge kwaliteit. Echt een aanrader in het wild seizoen. De kamers zijn niet groot, maar zeker voldoende. Wie heeft immers een grote kamer nodig als je al tafelt van 19u30 u tot 22u...

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 1 november 2016

Flinke recente uitbouw, zeer mooi. Het vroegere "bruine salon" behouden, best gezellig. Wifi-internet vertoont gaten en slakkengang. Eten lekker, met gastronomische tint, en ruim voldoende. Wijnkeuze voldoende ruim. Een paar wandelroutes in de buurt. Hottelletje is een beste plaats voor verkenning tot 30km in de omtrek. Verhouding kwaliteit/prijs zeer goed.

Kamertip: Single kamers zijn "very single" in ruimte (grootte mobilhome)
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 27 oktober 2016

wij zijn hier al een paar maal geweest en het blijft steeds zeer aangenaam op elk gebied.De kamers zijn in een oude stijl wat zeer mooi is en met alle moderne comfort, het eten is zeer aan te raden .wij komen hier zeker terug, want ge wordt hier zeer goed ontvangen door de vriendelijke gastvrouw die ook je taal spreekt

Kamertip: Heb al twee maal een ander kamer gehad en telkens zeer tevreden.
Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 26 september 2016

de chef tovert schitterend lekkere gerechten op tafel , het ontbijt super, uitgebreid en lekker ,verzorgd en veel. Wij verbleven in een heel ruime kamer , goed bed en badkamer zeer ok. Arrangement is kamer met ontbijt en avonddiner , veel klasse en kwaliteit voor een faire prijs . ons bezoek dateert van 2014, maar ik vermoed nog steeds de topkwaliteit van toen. de zaak is nog aan het uitbreiden.

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Comfortabele kamer, uitzicht op de weide met een paar schapen. De keuken is er uitstekend! Kan niet beter: heeeel lekker, heel fijn en altijd benieuwd wat het volgende gerecht zal worden. En altijd hetzelfde antwoord: fijn en heel lekker! Uitstekende wijnen aan schappelijke prijzen. Ontbijt heel verzorgd in de nieuwe orangerie. Gezellige en fijne uitbaters. We hadden twee dagen slecht weer, maar hebben ons toch heel goed geamuseerd in een rustig gezellig dorp! Een echte aanrader!

Kamertip: Kamers type A
Datum van verblijf: augustus 2016