Leg de laagste prijs van deze websites vast
Lol.travel
eDreams
Beoordeeld op 4 juli 2022

Een ster minder kan je het niet geven maar het is echt een vieze camping. Wij hadden een huisje geboekt. Bij aankomst stonk het enorm muf in het huisje. Het zag er ook niet uit, kapotte kasten, vies kleedje, gordijnen met vlekken en scheuren. Niet echt fris, gewoon smerig. De matrassen op bed, ja het was een stuk schuimrubber van zeker meer dan 20 jaar oud alle fut was er uit. Het sanitair was eenvoudig. Een aanrader om snel door te rijden. Tijdens al onze rondreizen in Noorwegen zijn we zo iets nog nooit tegengekomen.

Kamertip: Kies een verblijf ergens anders!
Datum van verblijf: juni 2022
Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Een nacht verbleven in hut tijdens onze trektocht langs Noorse kust. Camping ligt langs doorgaande weg een stukje buiten Fauske. Campingplaatsen op mooie veldjes tussen naaldbomen. We hadden een kleine, eenvoudige hut met één kookplaatje en koelkast. Geen pannen, servies of bestek. Bedden met kussens en dekbedden. Eenvoudig sanitair vlakbij onze hut. Prima te doen voor een nacht.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 juni 2017 via mobiele applicatie

Hadden even wat moeite met het juiste adres, maar toch aangekomen. Werden verwelkomt en kregen een keurige hut. Ook weer een koelkast, maar een 1 pits kookplaatje. Dat is niet veel, maar kun je in geval van nood de keuken in het hoofdgebouw gebruiken. De hut zag er netjes en schoon uit. In hut 11 is er volop wifi signaal. Het sanitair ziet er netjes en schoon uit. De algemene indruk van de camping is goed. Fauske ligt dichtbij, al is het geen loopafstand meer te noemen. Het is aan te bevelen om te reserveren. Buiten Fauske is een groot nieuw winkelcentrum.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 augustus 2016

Smoezelig, aardige dame. Wij hadden een trekkershut geboekt maar kregen een hytter. Klein maar wel te doen voor een nachtje. Eigen beddengoed e.d. De bedden waren rond uit slecht. Mooie omgeving en veel te doen.

Kamertip: Geen luxe, rustige omgeving en goed te doen.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 9 augustus 2016 via mobiele applicatie

Het is een mooie camping. Er hadden een groot huisje met 2 personen. Ook voor 4 mensen is dit goed. De bedden lagen lekker eb de camping was oké. Sanitair goed. Helaas ligt de camping aan de e6 en het verkeer hoor je duidelijk wat er langs gaat. Helaas dus niet lekker lang slapen.

Datum van verblijf: augustus 2016