“Uniek restaurant, ook door de naastgelegen “supermarkt” met talloze producten van het huis.”
Beoordeling van Mas Guso

Mas Guso
Geclassificeerd als nr. 4 van 28 Restaurants in Sant Pere Pescador
Keukens: Mediterraan, Pizzeria
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
8 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Een unieke zaak. Super strak restaurant met uitmuntende gerechten en daarnaast ook een prachtige kleine supermarkt waar talloze “huis-producten” te koop zijn.

Datum van bezoek: mei 2021

23 augustus 2020 beoordeeld

Lekker gegeten, maar jammer dat je er alleen vooraf moet reserveren. Lekker een dag aan het strand of elders en dan besluiten om hier te gaan eten: vergeet het maar. Toch blijft het een goede keuken, mooi eten en een verantwoordde prijs.

Datum van bezoek: augustus 2020
5 augustus 2020 beoordeeld

Vernieuwde kaart, heerlijke gerechten, prachtige borden. Gezellig tafelen in een fantastisch kader. Alles zoals het moet zijn... bediening top!

Datum van bezoek: juli 2020
2 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij bezochten dit restaurant op aanraden van een ander. Het restaurant bevindt zich in het buitengebied, in ons geval vlakbij de camping, in een mooie omgeving. Aan het restaurant is een wijngaard gelegen, waar je ook naartoe kunt lopen.
Er is ook een winkel waar wijn en andere streekproducten kunnen worden gekocht.

Het eten was ontzettend lekker. Er was veel keuze en ook voor onze kinderen (7 jaar), was er genoeg keuze.
De bediening is erg vriendelijk.

Ik zou aanraden in het hoogseizoen wel tijdig te reserveren. Anders is er mogelijk geen plek.

Datum van bezoek: juli 2020
13 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We moesten even wachten toen we zonder reservering aankwamen, maar daar was een wachtruimte voor gecreëerd. De tafel kwam sneller vrij dan gedacht en daarna zalig gegeten. Twee tapas per persoon gekozen en nog was het teveel.

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Mas Guso bekeken, bekeken ook

Sant Pere Pescador, Costa Brava

In Mas Guso geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.