TripAdvisor
Kastraki
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Gezellige zaak met ruim terras”
Beoordeling van Taverna Gardenia

Taverna Gardenia
Geclassificeerd als nr. 2 van 21 Restaurants in Kastraki
Keukens: Grieks
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 september 2019 beoordeeld

Een "Grieks" restaurant met terras aan de straatzijde. Vriendelijke en behulpzame bediening. Zeer lekker eten.

3 september 2019 beoordeeld

Gezellig terras. Het eten was ok. Bediening was ok. Alles werd heel vlug opgediend. We stonden hier rap terug op straat.

1 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant zit gezellig vol terwijl de andere restaurants leeg lijken. Vlugge en grappige, vriendelijke bediening met lekkere huiswijn. De souvlaki en de kip waren perfect gegrild, wat we al anders in Griekenland meegemaakt hebben.
Toppertje !

29 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is het enige restaurant dat we bezoeken in Meteora. Dus een vergelijk hebben we niet. Toeristische tent die duidelijk boven het maaiveld uitkomt. Behalve de hamburgers was het eten lekker maar niet bijzonder. Sfeer was goed. Prijs acceptabel.

Datum van bezoek: juli 2019
11 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de 3 dagen dat wij in Kastrika waren, hebben wij hier 4 keer gegeten. Dat zegt genoeg. Alles klopte: het eten, de plek, de vriendelijke bediening (die ook de tijd nam voor een praatje). Misschien afgezaagd, maar de moussaka was onze favoriet. Ook de Griekse salade was heerlijk, precies zoals je hem wilt hebben. Niet voor niets dat dit het drukste restaurant van Kastrika is. Wij voelden ons hier echt thuis.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Taverna Gardenia bekeken, bekeken ook

Kalambaka, Trikala Region

In Taverna Gardenia geweest? Deel je ervaringen!