Beoordeeld op 9 juli 2018

Dit is een leuk hotel vlak bij de kloosters. Een prima uitgangspunt voor het bezoek aan de kloosters. Prima ontbijt, bij geschikt werr op het terras met zicht op de rotsen. Het ligt in een mooi rustig dorp.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 6 oktober 2016

Super kleinschalig 3 sterren hotel met de mooiste ligging. Vlak tegenover de rotsen. Adembenemend.
Gelogeerd in de suite. Traditioneel qua decor, maar super ingericht en prachtig zicht op de Meteoren.
Ontbijt eenvoudig maar uitstekend van kwaliteit.
Eigenaar is een uiterst vriendelijk man.
Absoluut aan te raden ipv het super toeristische Kalampaka.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Rustig gelegen in een prachtige omgeving. We hadden een balkon met prachtig uitzicht, alleen geen zon aan het eind van de middag (helaas), De eigenaar heeft toen zijn eigen terras voor ons beschikbaar gesteld. Heel aardig!
Om er te komen moet je wel een paar zeer smalle en steile straatjes op. In het dorp zijn een aantal leuke taverna"s.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 30 mei 2016

Kamer 201 was absoluut een slechte kamer. Lawaai receptie en bar. Badkamer zeer klein. Douchegordijn ! Bed waaraan je je dikwijls stoot. Uitzicht is gewoon de hoge donkere rotsen , dus echt niks speciaal. Het ontbijt lijkt veel en goed, maar is zeer middelmatig en eentonig: elke dag identiek hetzelfde. Koffie van de pot is niet te drinken. Hier kom ik nooit meer en dit hotel zal ik ook niet aanraden.

Datum van verblijf: mei 2016
Vaios K, Γενικός Διευθυντής van Pyrgos Adrachti, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2016

Uw mening
Misschien verkeerde keuze HOTELS
Hello you from GRIEKENLAND vriendelijke eigenaar.

Beoordeeld op 2 mei 2016

Ook deze keer hebben we een parel gevonden in de nabije omgeving van de Meteora kloosters. We werden keurig ontvangen bij de receptie en dat te vroeg waren was geen enkel probleem. We kregen kamer 202 met een balkon met de mooiste uitzicht op de imposante rotsen. De kamer is keurig inclusief de badkamer. Schoon en uiteraard was het ontbijt prima. Parkeerplaats genoeg en in het dorpje Kastraki was genoeg plek in de restaurantjes om te eten. Het loont altijd om eerst op tripadviser te kijken wat goed is....dus bij deze.

Kamertip: Vraag altijd een kamer aan de achterkant met het uitzicht op de rotsen.
Datum van verblijf: mei 2016