Al
Amsterdam, Nederland

Top

Beoordeling van Haydarpasha Palace
5,0 van 5 bollen4 weken geleden beoordeeldvia mobiele applicatie
Hele leuke tijd gehad met gezin.. vooral de kinderen hebben het leuk gehad veel entertainment en dingen te doen voor kids! Eten mag wel iets gevarieerd zijn vd rest is eten goed! Personeel was top vooral kids club (Katerina Irina Liya Kati Masha) die zijn altijd super lief en zorgzaam voor de kids!!
Datum van verblijf: juni 2024
Kamertip: Is wel erg druk bij die kids pool maar je kan ook top zitten met de kids bij de mainpool
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • travelup.com
  • ZenHotels.com
3.7 km van Haydarpasha Palace
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 11 juni 2024

Het hotel was super fijn. Lekkere cocktails bij de bar. Entertainment was super. Mami en Emily zijn de leukste mensen om leuke dingen mee te doen. De clubs in de avond zijn top. Leuke foam party's en poolgames. Heerlijke zwembaden om lekker af te koelen.

Beoordeeld op 4 juni 2024

Uitstekende ervaring gehad met dit hotel. Verder animatie team super goed en heel gezellig voor kinderen. Heel veel aandacht gehad van Alp van Miniclub super vriendelijk en lief.

Kinderen hebben het ook super naar hun zin gehad met heel veel variatie.

Beoordeeld op 28 mei 2024

Wauw! Wij komen net terug van 8 dagen in dit heerlijk hotel met onze 2 kinderen van net 3 en 4 jaar. Het was een super ervaring met heel veel animatie voor jong en oud. Bezoek ook de spa, vraag een afspraak bij Iris, zij heeft gouden handen. Via Kerim van de spa hebben we de behandeling die het best bij ons paste geboekt. We hebben ook een fotoshoot gedaan via fotograag Miff van het hotel. Vriendelijke man die goed met kindjes overweg kan om zo de mooiste foto’s vast te leggen. Wij komen zeker terug!

Beoordeeld op 24 mei 2024

Goed hotel. Eten was wel heel vaak hetzelfde. Klaagden meerdere mensen over. Er waren genoeg ligbedden. Bij het kinderbad was het het drukst. Waarschijnlijk vanwege het nog iets te koude water in het grote zwembad. Werd bijna niet in gezwommen.
Kidsclub was erg leuk voor de kleine kinderen. Ook het bad met de glijbanen bij het strand was erg leuk.

Beoordeeld op 14 mei 2024

Check in was top geregeld, kamers waren gelijk beschikbaar bij aankomst 08:00 uur
Goed Hotel met genoeg ligbedjes bij het zwembad.

Smaak van het eten is goed. Echter wel elke dag hetzelfde in de week dat wij daar waren. Ontbijt logisch maar lunch en diner zou wel wat gevarieerder kunnen zijn.

Strand was niet om te lopen alleen maar stenen. De glijbanen waren apart op het strand, en waren top!

De hotelkamers waren schoon en netjes. Bedden iets te hard naar onze smaak maar dat is voor iedereen anders.

Winkeltjes en winkelcentrum zijn op loopafstand van het hotel.

Al met al een fijne vakantie gehad.

Kamertip: Goed Hotel.