Traveler68618187672

Amazing

Beoordeling van Selene Beach & Spa Hotel
5,0 van 5 bollen6 mei 2024 beoordeeld
Ben hier nu de 6de het hotel is nog altijd Super, het eten kamer animatie hygiëne is dik in orde Personeel is supervriendelijk , dikke pluim voor Guest relation🙂🙂Voor herhaling vatbaar, ik had een fantastische reis 🙂 rustig hotel aangename sfeer.
Reistype: Bezocht alleen
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 7 mei 2024
Dear guest,

we sincerely thank you for your high rating and kind words about Hotel Selene Beach&Spa. It is important for us to know that guests had a wonderful time and were satisfied with our services.

• Expedia.com
  • Priceline
431.0 km van Selene Beach & Spa Hotel
Meer hotels in Turkler bekijken
Beoordeeld op 4 mei 2024

Top alles zoals eten en drank
Komen zeker nog terug
Restaurants ok
Zwembad mooi ma wel wat koud
Zeer mooie kamers ......
Alles toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop

Datum van verblijf: mei 2024
Guest Relation, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Selene Beach & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 mei 2024

Beoordeeld op 4 mei 2024 via mobiele applicatie

Super. Lekker eten, heel afwisselend. Leuk personeel, super vriendelijk. Heel proper. Rustig. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij zijn fan. Opmerkingen worden meteen ter harte genomen. Zeer behulpzaam. Cocktails zijn een aanrader. Wijn ook.

Beoordeeld op 6 augustus 2023 via mobiele applicatie

Ik kom hier voor het eerst en ben er heel blij mee. Super vriendelijke medewerkers en lekkere eten. Veel verschillende zwembaden en een hele mooie zee. Veel verschillende en leuke activiteiten.

Animatie crew: Fatih Ç.

Datum van verblijf: augustus 2023
Guest Relations, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Selene Beach & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2023

Beste Ahmed S ,

Onze dank voor het beoordelen. We zijn zo blij om te weten dat u zeer tevreden bent met uw ervaring bij ons en dat u genoten heeft van onze faciliteiten.
We zien je graag snel weer terug!

Met vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 21 juli 2023 via mobiele applicatie

Het hotel , Selena beach, is super. Zéér lekker eten, in verschillende thema’s .
Zeer net, vriendelijk personeel.
Gewoonweg top.
Adults only is zeer belangrijk voor ons.
Wij hadden een zeer toffe, aangename en relaxerende vakantie.
👌👌👌😘😘😘

Datum van verblijf: juli 2023
Reistype: Reisde alleen
Guest Relations, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Selene Beach & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2023

Beste Sofie Mycke,

Bedankt dat je voor ons hotel hebt gekozen en dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven!
We zijn zo blij om te horen dat je genoten hebt van je vakantie.
Ons hotel streeft ernaar een werkelijk unieke ervaring te bieden en we zijn verheugd dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen.
We kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.

Hartelijke groeten,

Beoordeeld op 13 juli 2023

Het was een fijne ervaring. Zwembaden zijn erg schoon en er zijn diverse activiteiten. Ook voor de vrouwen valt er veel te doen. We hebben erg genoten bij de vrouwengedeelte. De animatiegroep was erg gezellig, vooral Inanç is super leuk en sociaal. Een topper!!

Datum van verblijf: juli 2023
Guest Relations, Müşteri Hizmetleri / Ön Büro van Selene Beach & Spa Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2023

Beste Maryama F,

Bedankt voor uw geweldige beoordeling van ons hotel. We zijn blij dat je genoten hebt van je verblijf en dat we zelfs indruk op je hebben kunnen maken met onze diensten en faciliteiten. Als Selene Beach and Spa Hotel doen we allemaal ons best om aan onze kwaliteitsnormen te voldoen en dezelfde prestaties te behouden.

Ik hoop je snel weer te zien.

Hartelijke groeten.